Pysslig lördag

Idag har det iaf varit sol mestadels av  dagen även om det har varit lite småkyligt.
Men jag lyckades ta mig ut på en promenad på över en timma. Gick förbi himmelstalund och badet där och jag kan säga att där inte fanns några badande människor (det har ju inte öppnat än så det kanske inte är så konstigt) men en hel drös av kanadagäss på hela gräsområdet, som vanligt, och en del badande måsar i poolen, inte så fräscht kanske. Konstigt att inte överdraget var för men det det tyckte nog måsarna var roligt iaf.
Sen letade jag mig hemåt och duschade och gjorde mig iordning för att gå till affären och handla lite.
Sedan mötte jag u en vän och vi gick till Halvar´s och tog en glass, polka och viol, smarrigt, lite kallt om handen bara.
Har annars på em/kvällen sysselsatt mig med att damma, diska och stryka lite tvätt ohch suttit lite på nätet.
Läste att de nu har talat om för den 23-åriga mamman från Arboga att hennes barn inte överlevt, så fruktansvärt tragisk. Hur klarar man att gå vidare efter en sådan sak?!
Nu sitter jag här för att det inte finns nåt alls att se på på tv, kan ju iofs stoppa i en film men jag vet inte om jag har så stor lust.
Nää, jag får gå o hitta på nåt att göra ett tag. Karln har vart hos sina föräldrar hela dagen och är nu o hälsar på några gamla vänner så han dröjer nog ett tag till.
Kramis på er alla.

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej, hej! Ja, jag erkänner... jag skäms... Fan, mitt minne sviker mig. Jag önskar att jag kom ihåg dig, eftersom du uppenbarligen minns mig, men tyvärr. Kan du uppdatera mig på vem du är... :-) Kollade dina bilder, men kan inte placera dig... :-S Vill du inte skriva på bloggen så kan du maila på [email protected]...

2008-04-06 @ 17:41:07
URL: http://anderstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0