Har nu:

tvättat golven med klorin 3 grr så föbaskat om de inte är rena nu, då får det va (stinker badhus nu)!
Har också lagat mat, korv o spent, käkat o diskat. Trött.....får snart gå lägga mig men nu är jag törstig.
Har jag sagt att jag gjorde världens klipp häromdagen på Stadium? Hitta på en ställning, där de hade halva reapriset, ett par längre short, ett par knickers kan man väl säga. Man kan vika upp o knäppa så de blir knälånga o när man viker ner så täcker de väl ca halva vaden ungefär, för BARA 49.50:- Vilket fynf, o i min strl också, snacka om tur!
Skulle vilja ha med den bärbara men det är karlns så det är han som får bestämma.
Inte så kul om de får för sig i tullen att de ska börja kolla igenom datorn o så, tar ju tid. Men det borde ju finnas internetcafé tycker man ju nånstans.
Jaja, vi får se.
Blev stungen i baken igår också, av en spruta :o( Men det gick bra, är iaf skyddad nu i 3 mån mot hepatit A.
See ya

Kommentarer
Postat av: Michis

Ja, då borde det vara rent tycker jag!

Hm... vad taskigt, fick du inte ens nån piercing som minne av sticket? ;-)

2008-08-06 @ 22:13:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1005
Postat av: Thess

Michis: nää, jäkla taskigt, kunde ju ha stuckit i naveln när han ändå skulle stickas mig liksom :oP

2008-08-08 @ 15:15:44
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0