Så här såg det ut.....

innan färg, slingor och toppning av hår och när jag stod med kläderna på, redo att gå:

I min nya beställda cardigan från Ellos också som man kan antingen låta hänga öppen eller sätta upp den som jag gjort med en nål av nåt slag :o) Jättefin.

Så här kan min trevliga, goa frisör Cesur se ut när han håller på som bäst och trälar med mitt hår :o)
Så snäll o ställde upp på en bild även om det inte var så populärt, hihi.

Hade tagit massor av bilder under tiden jag satt med massor av folie i hela skallen, såg ut som ett vandrande UFO. Hade sen skickat dom under tiden till min hotmail adress, trodde jag iaf, visa sig sen att jag hade glömt m:et i com. AAAHHHHHH!!!!!!!!!!!!! O så hade jag naturligtvis raderat bilderna också så ni får visualisera er istället en UFO brud, haha.

Hélin, deras syster, ville absolut inte vara med på kort, däremot så tyckte hon att jag kunde gå ut på deras hemsida www.chnk.se och kopiera bilder på henne om jag ville visa :o) Hon är kanonbra och jättesnäll.
Alla på Hårcompaniet är toppen, de är måna om sina kunder och de kan sin sak. Hélin sminkar en också för en summa om man vill, har inte testat själv dock.
Jag vet också att Heval är en duktig frisör, för honom hade jag när jag började gå till Hårcompaniet.
Som sagt, alla är toppen och ser till att man är nöjd när man går därifrån.


Här är iaf mitt hår efteråt. TYVÄRR så syns det inte så bra på kort här hur det vart för det är mycket ljusare än vad det ser ut som, ni kanske ser skillnaden iaf, från väldigt mörkt brunt till detta :oD

Japp, jag är nöjd iaf. Imorrn är det jobb och sen är det lite fest på kvällen, lutar mot Pallace på kvällen faktiskt, har inte vart där på år o dar och framför allt inte en fredag så vi får väl se hur det är men åt andra sidan så är det inte roligare än vad man gör det till!!
Nu ska jag ta o luska ut hur min nya mobil funkar, abonemanget flyttas inte över förrän den 4/9 men man kan ju kolla in funktionerna nu iaf.
Godkväll o kram på er

Kommentarer
Postat av: Anneli

Kul att du vågar dig på lite förändring! :-) Snyggt... Jag är sugen på att spara ut till riktigt långt hår igen nu när det blivit lite tjockare och sådär, så jag sparar ett tag och försöker va varsam med färgningen så får jag gå och fixa med nån snygg klippning och färgning sen när man fått ut ungen och sådär och man känner för att göra sig lite fin igen. :-)

2008-08-28 @ 19:59:07
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Cissi

Blev jätte bra o färgen var fin

2008-08-28 @ 20:28:51
Postat av: Therése

Tjusigt tjejen! :)

2008-08-29 @ 11:18:47
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Anders

Riktigt snyggt! Men jag måste ju få fråga, hon kvinnan i mitten av bilden, eeeeh...!? Snygg pose!? NOT!!! :-D Men det tyckte hon ju säkert själv eftersom hon ville att du skulle lägga ut bilder därifrån... Hahaha, det var dagens påhopp det, nu kommer jag va snäll resten av helgen!

Hoppas ni hade kul på Palace. Det brukar va lite folk på fredagarna, lördagarna är dom enda som funkar där tycker jag.

2008-08-30 @ 12:03:26
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Fredda

HAHA håller med dig Anders! :P hur står tanten på bilden igentligen , är det frisörer från berget?

Du va snygg tjejen ;) lite mer av ditt underbara ansikte skadar inte !

2009-02-28 @ 18:39:20
Postat av: Thess

Ehh, jaha, här dök det in en charmör bara så där, hehe.

Trevligt o få komplimanger vet´ja, man niger o tackar :o)

Och ja, visst jag kan försöka lägga in lite mer bilder på mitt "söta" ansikte när det inte ser ut som 7 svåra år vilket det ofta gör i kameran.....haha

2009-03-01 @ 20:58:10
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0