Hungrig

Sitter här och funderar på om jag ska orka vänta ända tills karln kommer hem halv 6 eller om jag ska äta nu, är så hungrig :o( Kan ju iofs ta en macka eller nåt men det är ju dumt att stoppa i sig massa annat när man kan äta mat.
Nåväl.
Undrar om det är nån förkyldning som vill bryta ut på mig för mina ögon är lite småröda igen och svider, måttligt störande. Tvättstugan har jag också så där springer jag o roar mig mellan varven, faktiskt är det dax nu igen ser jag på klockan.
Vad händer annars då så här i slutet av veckan? Imorrn kommer brorsan förbi en sväng och kollar in bilderna, syrran och jag har hittat de som vi tycker vi kan ta och framkalla för att ge i julklapp, får väl se va han säger man jag tror han håller med.
På lördag fm kommer Michis, Leo och Dexter, då ska vi födelsedags fika lite då min sambo fyller 31 på söndag.
Tycker det är trevligt att de ville komma upp, får se om jag kan göra nåt gott att bjuda på :o)
Lördag kväll hade jag tänkt att vi skulle äta lite gott och mysa bara jag o karln, söndan vet jag inte om den bjuder på mer kalas för T:s mamma fyller nämligen nu på fredag också, dock inte jämt men de kanske vill fika lite o så.
Så ser det ut än så länge iaf.
Vad ska ni alla ha för er i helgen mån tro?
Puss o julkramar

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska på Vammarskolans dag på lörd o kolla på lucia. O sedan har Stoffe några lektioner oxå. Det är jätte mysigt. Kram

2008-12-11 @ 22:14:31
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cissi: Åh, jag blir så avundsjuk. Vill också till vammarskolan o kolla lucia. Vammarkören är ju bäst!! Var själv med där när jag gick, är det fortfarande Pelle som håller i det? Dit kan jag faktiskt längta tillbaka, till kören alltså ;o)

2008-12-13 @ 00:00:00
Postat av: Thess

Åh, som ni förstår så är den sistnämnda kommentaren fälld av mig, bara denna sida som inte registrerar i tid, suck.

2008-12-13 @ 00:01:03
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, ja precis!

Vad gjorde du på lucia då? :) Elle gör kanske man borde skriva :P

Det samma!

2008-12-13 @ 11:31:16
URL: http://lisalinnea.bloggagratis.se
Postat av: Michis

Tack så jättemycket för massor med gottigt fika!

*KRAM*

2008-12-13 @ 19:00:35
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack så mycket. Jag gillar bilden mycket, älskar vatten och så :)



Jaha okey, jo men jag missade också lucia helt idag. Visste att det var men hann inte se det i skolan och inte på tv heller men men sånt som händer!

saknar min bror som sate när du pratade om din bror :/:P

föresten är jag precis hemkommen från krogen :D haha!

2008-12-14 @ 01:38:10
URL: http://lisalinnea.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

Ja, gud ja! Annorlunda är roligt!

Vit med lila låter bra. Vit, lila och blått låter också bra! Våran gröna var speciell haha!

Ja, jag hade riktigt kul ute!



Julklappar ja, haha! Önslkat mig skor, en byrå, krämer till mina fejja och lite småsaker! Sen är självklart adidaskläder och en kamera alltid högst upp på listan! :D



haha, jag vet jag bloggar sjukt mkt, jag har inget liv :( :P

2008-12-14 @ 22:22:21
URL: http://lisalinnea.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0