Julstök i full fart

Har egentligen inte tid att sitta här men jag tar 5 min iaf.
Här har det vart full fart sen lördag kl 13. Lördag fm åkte jag till min far o Anki för att intaga lite lunch och umgås, sedan for min bror och jag hem hit. Vi gjorde 2 satser med Rocky Road, 1 sats med kola, kladdkaka, varm smörgåstårta, lussebullar, klädde granen och såg på The Mist, det var fullt upp hela den dagen. Tyvärr så blev det så att brorsan skulle spela tennis på söndan kl 10.00 annars hade han stannat kvar över natten men vid 21 skjutsade jag hem honom.
Söndagen bestod av att göra mera julgodis som vi inte hann med och raringarna Michis, Leo och Dexter kom upp o fika. Snälla var dom också o "låna" ut lillen till mig så man fick mysa lite, såå mysigt :o)
Idag har det gått i ett sen jag klev upp, det har gjorts skinka, "frostat" frukt, damsugat, strykit de nya sängkläderna o de nya köksdukarna, tvättar gör jag också så nu håller jag på att vika sista tvätten, o styrt med diverse saker.
Skulle egentligen evt ha fikat med Anneli nu när hon ändå skulle in till stan men det hann jag inte med tyvärr :o(
Nu är kl kvart i 4 och snart kommer syrran från jobbet och kl 5 kommer min mor, Janne och min moster upp och vi ska äta lite gröt o skinkmacka och fika och ha det trevligt :o)
Såå, nu är det väl bäst att jag sätter fart!
God Jul på er alla, hoppas ni får det mysigt och trevligt och massa god mat, dryck o godis.
KRAAAAM


Brorsan och T styr med julgransljusen.

Lite goda lussebullar :o)

Vår julgran, lite suddigt dock.

"frostad" frukt, blir så fint.

Knäck, mums

Rocky Road, full med marshmellows, dumle, jordnötter och pistagenötter

Nya dukarna

Nya sängkläderna och naturligtvis så ligger katterna och hårar ner dem det första dom gör när man bäddat, det tycker dom är mysigt. :o)
Nu är syrran här och jag måste sluta.
Kram

Kommentarer
Postat av: Michis

Jättetack för galet gott fikande samt babypassande och dessutom för julkortet! :D



*KRAM*

2008-12-22 @ 18:01:49
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vill önska er en GOD JUL!!! Kram

2008-12-22 @ 22:32:42
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Therése

Åååh, jag skulle också vilja vara så där huslig som du är! :)



God Jul!

2008-12-23 @ 20:18:09
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Lisa

Tack så mycket :) Det har varit guld!

Har du haft det bra? God fortsättning :)



Kramkram

2008-12-26 @ 02:29:26
URL: http://lisalinnea.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

Ja, Stockholm är guld. Försöker åka dit lite då och då var inte alls längesen jag var där senast. Jag fick jättebra presenter. Vettiga och välbehövda saker :) Vad fick du då? NÅgot vettigt?



Ja, Ida är en riktigt söt liten pingla. Hon kan posa som ingen annan. Vid en plåtnig med henne gjorde hon hur många olika poser som helst och jag blev chockad över hur fantasifull och oböyg hon är :)



ja, jag älskar att fota f¨åglar glad att jag har pappa som kan utnytthas :P



Kramkram

2008-12-27 @ 14:10:39
URL: http://lisalinnea.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0