Nattjobb o förkyldning?

Sitter här framför datorn och fryser, ska iväg och jobba kl 21 igen så jag tänkte kliva iväg vid halv nu, suck.
I förrgår natt sov jag jättedåligt så det kanske blev 3 timmars sömn och så lyckades jag inte somna heller på em när jag fått reda på att jag skulle jobba 3 nätter men natten som var gick bra iaf. Men jag hade saker jag var tvungen att göra när jag kom hem i fm så i säng kom jag inte förrän vid halv 11 och så kom karln hem en halvtimma tidigare än räknat också, vid 16.50 så det blev ju.........ca 6 tim sömn.
Det var bara att kliva upp om man skulle hinna med o käka o så också och ont i halsen och lite tjock känner jag mig även om det känns bättre nu än när jag vaknade.
Ja, och nu som sagt ska jag iväg o jobba ytterliggare ett 10 tim pass vaken natt, hoppas dock att de boende är lite lugnare och har lite sömnro än vissa hade natten som var.
Morgondagen lär dock bli kämpig för då kommer jag ju hem strax efter 07 och så får det bli en snabbdusch o så i säng några ynka timmar för kl 12.30 ska vi va på dop i Olaikyrkan och sen ska jag jobba en sista natt igen så vi får väl se hur mycket mer död än levande jag är den sista natten, men men, det blir bra så länge jag inte blir dålig nu bara.
Det värsta är att jag "inte" får sova ut på söndan heller om man ska ha en chans att vända tillbax dygnet, annars får jag väl satsa på att vända tillbaka det till på tisd så kroppen får sova ut.

Ja så ser mina närmsta dagar ut vad jag vet än så länge.
Väntar fortfarande på min Ellosbeställning och var måttligt irriterad när jag vakna idag och karln sa att det inte kommit nån post så jag ringde och beställningen har fortfarande inte gått iväg trots att jag ringde förra veckan, månd eller tisd och de sa att varorna kommit in o skulle paketeras och skickas iväg och att de sa att jag skulle få grejerna i slutet av nov när jag beställde dem och nu får jag väl inte sakerna förrän i slutet av nästa veckan, OM jag har tur. Riktigt dåligt av ellos måste jag säga att de inte meddelar. Jaja, nu är det som det är, ingen ide att älta det.

Fick ett underbart sms i onsd kväll också att en av mina närmsta vänner, Anneli och Tias fått en son på kvällen som heter Liam och vägde hela 4 kg, fick en bild också, så:

Grattis Anneli och Tias &
Väkommen till livet Liam


Så nu har mina goda vänner; Michis och Anneli fått en varsin son och jag har en tredje vän på gång som ska ha om bara 1 vecka :o)

Nu måste jag packa lite och börja kliva till jobbet.
Kram på er och hoppas ni har en trevlig helg.




Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej! Tack för vykortet. Ha en bra helg. Kram

2008-12-06 @ 18:18:54
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Michis

Hej gumman! Tack så jättemycket för att ni kom på dopet och jättetack för dopgåvan!

Förresten, peta på din karl och säg att han ska få något vasst av Leo! ;-)

(Bajonetten ligger och väntar på att jag antingen ska få min feta rumpa ur datastolen eller att vi får besök.)



Det finns MASSOR med lussebullar och pepparkakor kvar om ni vill ha fika de närmaste dagarna! ;)

2008-12-06 @ 20:18:14
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Anneli

Tack för grattiset. Får se när vi kan ta och ses så du får klämma, känna och lukta lite på bebisen. ;-)

2008-12-07 @ 13:54:08
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Thess

Michis: Vi kan väl försöka klämma in en fika i veckan tycker jag allt. :o)



Anneli: absolut, får se om man kanske åker in till viken inom den närmsta framtiden annars får du väl säga till när du kommer inåt om du har nåt ärende.

2008-12-07 @ 22:39:34
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0