85%

så många skulle enligt Del Monte ( http://www.aftonbladet.se/kvinna/article2979235.ab ) klä sig i baddräkt hellre än i bikini.
Ok, nu finns det ju rätt snygga baddräkter men vad många inte tänker på att är att med bikini så man man få jättefin figur. Man kan trolla rätt mycket med RÄTT bikini beroende på vart man har sina "problemområden".
I baddräkt ser man också oftast mycket "knubbigare" ut om man inte har långa ben som bär upp eftersom du täcker en hel yta mitt på kroppen o inte resten. Nu säger jag inte att ALLA ser "knubbiga" ut för det finns baddräkter som sitter jättebra på allt möjligt folk i olika former men vad jag menar är att det finns så mycket mer valmöjligheter med bikini bara man vågar fråga eller om man kan söka på internet på nåt sätt om vad för slags bikini sitter bäst på vems figur.ö
Nää, kvinnor VÅGA mer! Vi har alla "apelsinhud" mer eller mindre, dom som inte har är oftast extremt väldtränade eller inte vuxit klart, det är bara att sätta er ner på stranden o kolla in folket så ska ni se att ni inte är ensamna o att ni inte har nåt att skämmas över! Man har väl ofast nåt som man tycker ser bra ut, framhäv det då istället o sen så brukar inte folk bry sig faktiskt om hur man ser ut, folk vill bada o sola o de som vill ragga, ja de har ju redan satt sina mål på hur tjejerna/killarna ska se ut så det är ju inget att göra åt det då.

Tänk på att det är mer sensullet o tilldragande om man är säker o gillar sig själv än om man gömmer sig bakom andra kläder, rädd för vad andra ska tycka!

Kommentarer
Postat av: Michis

Just nu vill jag ha en Burkini (du får googla) istället... För jag känner mig som en vitval varje gång jag är på stranden! Barnen skriker "Free Willy" när jag simmar ryggsim!

2008-07-29 @ 19:49:52
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Michis

Helt utom ämnet för din blogg förresten - jag ska boka tid för kastrering av Chip imorgon. Leo övertygades till slut. Chip högg mig i magen idag när en annan terrier gjorde utfall mot oss och jag inte släppte iväg honom, sen gjorde Chip även utfall mot en unge här på gården när Leo var ute med honom... Så nu ryker hans nötter och vi får hoppas på att han lugnar ner sig i humöret. Hjälper inte det måste vi avliva honom, vi kan inte ha en hund som visar aggressivitet mot barn.

2008-07-29 @ 20:21:32
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Thess

Michis: Jo jag vet vad en burkini är för någe, fick ju en burka av karln. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om en burkini egentligen men men, det är väl bra kanske för dom som normalt sett bär burka.

Men åt andra sidan så kan jag tycka att deras män ska låta dem klä av sig (om de vill) då de hellre verkar vilja titta så storögt o dregla på oss svenskar när vi kommer sommarklädda.

Men du gumman, du är vacker och förresten så är ju vitvalar söta :o)



Hmm, det va rackarns. Hoppas det gick bra vilket jag antar att det gjorde då du skrivit detta ikväll.

Ja, det var väl kanske bara en tidsfråga, märkligt att det ska ta sån tid för karlar att inse att kastrering på djur som inte behöver dem är en väldigt bra sak, dels för ägaren/-na o för djuret. Synd bara att det skulle gå så här långt, det trodde jag inte. Hoppas Chip inte fick väldigt mycket ajaj av Leo för det är ju egentligen inte hans fel även om det är är han som man blir sur på.

Tråkigt gumman, håller tummarna o hoppas på det bästa :o)

2008-07-29 @ 21:35:33
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag gillar den här varianten med tankini- bikinitrosor och sen linne som överdel för då kan man välja o dra upp linnet lite så magen blir bar när man vill och så kan man dra ner den när man vill dölja. Vill ju gärna gå lite färg på magen också liksom. :-)

2008-07-29 @ 23:23:44
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0