Eller hur?

Suck. Såg fram emot att få komma hem, duscha och få äta korv o spenat då karln sagt att han ska laga mat idag medan jag var hos veterinären. Men när man kommer hem ser man att han sitter o sover i soffan. Tror ni nån mat är lagad då??? NÄÄÄÄÄÄ!!! Jag vart faktiskt sur, för jag har också jobbat idag, precis som han o är lika trött men om jag har lovat att jag ska laga mat (vilket jag inte behöver lova då det är Jag som lagar 98% av gångerna) så sätter jag mig väl inte i soffan det första jag gör, oj, ursäkta,han gjorde sig ett par tunnbröd mackor. Då får man väl snällt laga maten o sen sätta sig ner om man har tid! Nu ska han iväg o åka go-kart och jag får väl sitta här o va hungrig :os   Karlar!
"Jag har faktiskt varit uppe sen halv 5 imorse". Spela roll!!!! Det hade inte spelat nån roll för mig.
Man kan ju undra varför det ska skilja på män i kvinnor i dessa lägen?!

Jaja...det är som det är. Han är ju bara karl, precis som de alla andra! hihi

Fast det ska ju också tilläggas att han faktiskt var väldigt snäll o gav mig pengar så jag kunde gå o köpa mig en kebab o en cola :o) Fast jag smet till affären o köpte mjölk, kiwi, stekfläsk, matlagn.grädde, riven ost o vindruvor istället.
INGEN COLA! De ni, det är duktigt gjort av lilla mig, framför allt då jag vart sugen på det HELA dan. Iskall cola **dregel**
Men nu när jag kommit in o satt mig här så är jag så sugen på just: COLA! Surprise! Inte.... o en kebab skulle inte sitta fel. Nu blir det pasta o carbonara, typ. Stekt fläsk, milda mini mat extra o riven ost med svartpeppar o salt, gooottttt!
Hade ju kunnat köpt godis o en cola för pengarna, hade god lust faktiskt, så jag tycker jag var väldigt duktig o inte ens en enda liten chokladbit eller annat onyttigt slank ner.
Yey me :oD

Kommentarer
Postat av: Michis

Det var faktiskt riktigt duktigt gjort av dig, det hade inte jag orkat ordna till!

2008-07-29 @ 19:46:54
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Anders

Suck, ja vad ska man ha dom till... dom där karlarna... Jag ska då inte skaffa mig nån... ;-)

2008-07-29 @ 21:59:42
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Thess

Anders: haha, nää gör inte det vännen, de är bara till besvär! :oP

2008-07-29 @ 22:42:41
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja som sagt... va ska man göra åtét liksom...

2008-07-29 @ 23:18:48
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Therése

Hmm... nu skäms jag..! I mitt förhållande är jag "karlen"... s

Skämt åsido, - M fixar alltid maten, jag alltid tvätten. Sedan så tar han merparten av städningen medan jag styr med allt det administrativa såsom betalning av räkningarna, födelsedagspresentsinköp, vykortsutskick etc.

2008-07-30 @ 10:10:53
URL: http://www.hanky.se/therror

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0