fasiken

Glömde bort en boende igår och ge medicin, rackarns. Nåja, inte alltför stor skada skedd och åt andra sidan så hade han kunnat kommit upp och sagt till också istället för att strunta i det. Jaja, nu gör man inte om det igen iaf :o)

Annars så har jag vart nere och solat på sol o motion idag när jag slutade jobbet. Hämtade upp med cardigan också som hade kommit från ellos. Jättefin, fast jäkligt tajt över ärmarna och tyvärr ett sånt där väldigt stickigt material så jag vet inte hur jag ska göra riktigt. Känns inte som att  man får på sig den utan att stå o dra om man ska ha en långärmat under, kanske om man försöker töja den i ärmen, men annars var den kanonläcker på. Knepigt!

Karln hade diskat och han lagade mat medan jag var iväg förut, korvstroganoff, mums :o) Duktig han, men nu hade han visst tröttnat på att gå hemma med ond rygg så jag tror han skulle strunta i att han hade/har ont o försöka gå till jobbet imorrn. Lika bra det kanske.

Försöker få honom att vi ska åka ut med katterna en sväng så de, eller rättare sagt Missan får komma ut. Missy har ju torgskräck eller likn så hon får sig en extra handduk så kan hon leka yoda inne i buren och titta ut genom "fönstren" när hon vill. Tyvärr så måste vi nog släpa med oss två burar för det går inte att stoppa Missan i samma bur sen när de ska hem för Missy blir skitsne på henne och attackerar och fräser och har sig. Dumma kisse, men hon kanske blir sur för att syrran vågar eller för att hon luktar annorlunda, eller så retar hon Missy för att hon inte vågar gå ut vad vet jag.

kRAM KRAM OJdå, nu vart det stora o små samtidigt, hihi.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du har det bra i den härliga värmen. Vi har varit på landet i Sörping sen igår. Har varit jätte härligt. Jeppe har åkt traktor i flera tim. Kram

2008-07-23 @ 19:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0