ja vad ska man säga...

har vart lite nere igen. Hade en usel dag igår när jag äntligen var ledig, hade ingen lust med nåt. Skulle som vanligt försöka passa på att försöka hinna med både den ena och den andra vännen men lusten och orken ifanns sig helt enkelt inte. Sitter på jobbet igen, ska jobba kväll/natt och fram till imorrn em o ch sen från torsd em till fred em sen är jag faktiskt ledig lördag och söndag, får se om man kanske hittar på nåt kul då.
Kanske kommer Anneli och Tias in och går på bio med oss på lördag eller om det blir nästa helg.

Hade en usel natt igår, både karln och jag sov illa så jag hoppas jag somnar gott ikväll när jag får lägga mig kl 23.

Hade beställt kläder och skor från Ellos i fredags som de sa skulle komma om 7 dar men idag innan jag stack kom det en avi hem så imorrn när jag slutar så ska jag hämta ut paketet, hoppas bara tt allt passar så man slipper hålla på med retur och grejer. Beställde ett par röda skor, jäkligt tuffa, ett par byxor - det är de som det ska bli så intressant och se om man kan ha dem då jag har ett ganska brett bäcken som brukar ställa till det när man ska knäppa men vi får se.
Ett 3-pack linnen också och en stickad munktröja kan man väl säga - vit och en grå cardigan utan knappar (den var restad fram till slutet på juli). Kul med lite nya saker.

Nu har jag precis tränat här på jobbet, svettats lite, gick bra faktiskt, kul o se att det börjar hända lite grejer på magen (inbillar jag mig iaf, hihi) hoppas man ser lite bättre och vältränad ut iaf tills vi åker om bara 3 v nu :oD

Nu är det dax att göra lite käk till de boende och mig själv.
Ha de.
Bye

Kommentarer
Postat av: Cissi

Man kan ha sådan dagar ibland men det är jobbigt/tråkigt när de kommer. Jag har haft en slödag idag inte gjort ngt fast jag borde det. Ha en bra kväll på jobbet.

2008-07-15 @ 19:41:20
Postat av: Anneli

Ja som sagt, de där dagarna eller perioderna kommer ju ibland tyvärr. Man undrar liksom om det beroro på nåt, om det finns nåt som skulle hjälpa eller om det är så det ska va bara.



Just det, har kollat upp de närmaste dagarna lite och det ser lite tight ut i schemat. Idag är vi döttrar bjudna hem till pappa (han är ju själv nu och mamma är utomlands och sådär) han skulle ha tvätthjälp o bjuda på våfflor. På fredag är jag ju ledig och fyller år så då kommer familjen hit och i helgen skulle Tias föräldrar komma. Men nästa vecka har jag ju semester så nån dag då kanske kan passa att jag kommer in för då kan jag ju komma lite tidigare på dagen så man hinner umgås en stund. Du vet ju hur det blev sist ja stanna efter jobbet- blev ju lite stressigt sen när man skulle hinna med nån buss hem.



Ha en bra dag... kramar

2008-07-16 @ 05:22:59
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Thess

Anneli: jo jag vet och det är ok. Vi får ta en fika nästa vecka om det passar och bio en annan dag.

Nu måste jag jobba vidare, ska åka handla.

Kram

2008-07-16 @ 09:15:32
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0