Jobb o veterinär

Varmt o härligt idag med, så länge man inte jobbar iaf. Det är ju nästan olidligt att jobba i den här värmen. Åkte o handla med jobbet idag igen, hellre det än att stå o laga mat så det fick personal Anneli göra. Som Anders sa: "dte är som att välja mellan pest eller kolera" hahaha. Bra sagt, men så är det lite i värmen faktiskt.
Vi svängde förbi Jula innan Willys där jag hitta ett par solglasögon för 39:-, när jag kom tillbax så insåg jag att de kanske inte passa "perfekt" men för 39:- så är de helt ok, jag slipper iaf ta T:s nu.
Nu är det 2 tim kvar tills man får sluta o då ska jag hämta upp syrran direkt o hennes katter o sticka till veterinären för vaccination o undersökning. Sen har iaf hela em gått o bara kvällen återstår.
T ska åka go-kart i link tror jag med ett par vänner ikväll så jag blir själv ett tag på kvällen, kan ju vara skönt det också.

Nähä om man kanske skulle hitta på nåt nyttigt o göra då så man inte somnar, risken finns annars. :oP
See ya

Kommentarer
Postat av: Michis

Värmen är verkligen... Underbar... Eller nåt. *ler lite småmatt*



Tur att Leo fixat fläktarna i vårt sovrum, så där inne är det svalt och skönt.



Då är bara frågan - varför sitter jag framför datorn istället för att njuta av ett svalt sovrum?

2008-07-29 @ 14:38:40
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Thess

Michis: ja verkligen. Dumt o svettas om man inte måste :oP

2008-07-29 @ 17:05:41
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0