jourdax

Nu har jag gått in på vårt rum för att bädda ner mig i sängen och försöka sova.
Hemma verkar det lugnt. Kalrn hade faktiskt både damsugat och diskat och börjat göra iordning kattställningen vi har på balkongen. Den är ganska gammal och väldigt vinglig och repet är/va söndertrasat efter allt klösande.
T ringde dock o fråga och halvt skällde ut mig om vart jag egebtligen gjort av den där påsen med resten av tyget och repet som blev över när han gjorde den stora kattställningen, men jag har inte den blekaste.
Han hade visst både rivit i stora klädkammaren och i lilla men inte funnit påsen så givetvis så är det ju jag som "slarvat" bort den. Iofs så brukar jag vara expert på att förlägga många saker och lägga undan saker jag inte tycker ska vara på ett visst ställe och sen kommer jag inte ihåg att jag gjort detta, eller rättare sagt att det var just den grejen som           sambon vill ha.
Men jag kan faktiskt denna gång ärligt säga att jag inte sett nån på se med tyg och rep i, jag visste inte ens att vi hade det över, men men.
Jo så han har iaf varit duktig där hemma :o)

Imorrn står det handling på schemat som vanligt här på jobbet. Tänkte att det skulle bli så skönt att slippa denna gång då jag handla förra veckan men idag känner jag faktiskt inte för det så jag såg fram emot att skyffla över den uppgiften på de andra men det visa sig att jag var den enda imorrn fm som hade körkort så så va de med den saken.
Aja, då får jag väl lämna över städningen, eller iaf matlagningen på den som är kvar :oP
Det är ju två plan så jag åker nog på att städa iaf men det kommer ju ny personal på em sen så jag kan ju alltid spara lite till dom om jag inte hinner eller orkar.
Nää, nu mot sängen!
Godnatt

Kul förresten att ni varit så på att skriva kommentarer :oD Sånt gillar ja.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha ja det är konstigt hur saker och ting bara kan försvinna.

2008-07-23 @ 10:41:48
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Anders

... o kommentarer, ja visst är vi duktiga.. :-)

2008-07-23 @ 11:23:44
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Thess

Anders: o ja, ni är så duktiga så :o) Alltid lika trevligt o höra era åsikter.



Anneli: Mmm, konstigt nog så heter det alltid också att det är JAG som "tappat" bort dem. Undrar va det beror på, hihi.

2008-07-23 @ 13:09:48
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0