nyduschad

Vet ni att min raring kom hem med pussar o en räkmacka som han tänkt att vi skulle dela på. O jag som var så mätt, tog en tugga iaf :o)
Nu har jag duschat o håller på o förbereder mig inför morgondagens arbetspass, måste packa lite träningskläder o så.
Och tidigt blir det för jag ska gå till jobbet imorrnbitti så, 07.15 ges det av härifrån så man slipper stressa.

Godnatt o ha en bra onsdag :o)

P.S blev nu återigen så himla sugen på kall kall cola..nåt mysko med den här platsen kanske, blir törstig så fort man sätter sig här ju på cola, hihi. Cola....**dregel**

Kommentarer
Postat av: Therése

Cola är livet! ;D



Kram!

2008-07-30 @ 08:52:15
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Cissi

Har det gått bra på jobbet?? Jag bakar bröd i värmen åt Jeppe. Kram

2008-07-30 @ 15:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0