på jobbet

Då sitter man här återigen. Jätteglad "imorse" för jag såg att jag sammanlagt gått ner 2 kg och det är "mycket" för mig som gått och väntat och tyckt att jag vart duktig mellan varven och tyckt att NÅT borde ha hänt, men nu äntligen. Hoppas bara att det stannar där, jag menar så det inte går åt det andra hållet utan fortsätter lite till ner.
Får försöka hålla mig till mycket god frukt på helgerna istället för godis och dricka flädersaft och blåbärssaft istället för läsk.
Var verkligen hur trött som helst idag så det blev sovmorgon ända till halv 12, såå skönt! Vet inte när jag sov till halv 12 senast så det var nog välbehövligt tyckte kroppen.
Så, man hann inte så mycket hemma idag, laga lite mat och packa då jag ska sova här inatt.
Karln är hemma idag också eftersom han har så ont i ryggen, han har dock varit lite lat så han har inte ringt nån kiropraktor förrän idag och alla är förstså upptagna så jag vet inte hur det har gått sen efter jag gått.
Hoppas dock på att han faktiskt gör iordning hemma, som dammsuga, diska och kanske nåt mer. Jag dammsög halva lägenheten i förrgår och ställde den mitt i dörröppningen till köket/vardagsrummet, tänkte han skulle bli irriterad på att den stod där så han skulle ta tag i saken men icke sa nicke så jag hoppas han gjort det idag eller tills jag kommer hem imorrn och likdant med disken! Annars banne mig **surar** *fniss*

Har tränat idag igen på gymmet här, är så glad att det börjar ta form :o)
Annars längtar jag till vår Turkiet-resa som är om 2½ v, men vem räknar? hahaha (intresseklubben antecknar)
Men jisses va grejer det behövs handlas innan. Visserligen är det sånna saker också som skulle handlas oavsett om vi skulle åkt eller ej, t ex hårfärg, schampoo/balsam, lotion, rakhyvlar, deo, måste klippa mig, solkräm, kattmat och kattsand och lite godis till mina änglar mm. Blir väl allt som allt ca 1500:- för allt som ska göras och handlas innan.

Nää, nu är det dags för medicinutd., happy our :oP
Ha de gött mina vänner i värmen och hoppas ni får njuta.
Kram

Kommentarer
Postat av: Therése

Stort grattis till viktminskningen! Ååå va härligt att åka utomlands! Jag vill också!!! KRAM!

2008-07-22 @ 20:03:25
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Anders

Att lämna dammsugaren i dörröppningen låter ju som en ganska lättförståelig pik. ;-) Hoppas han förstod den.

2008-07-22 @ 21:32:09
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Thess

Therése: Tror inte det spelar nån roll om man precis har varit utomlands eller inte man vill ständigt åka iaf :o) Men ja, det ska bli så skönt för jag har ju inte råd att åka så ofta så nu äår det väl 4 år sen vi var i Grekland så denna resa blir min andra resa T och jag gör ihop under våra 7 år. Har ni planerat nåt i höst eller så?

Kram tillbax tjejen :o)



Anders: Hehe, ja man kan ju tycka det iaf, men du vet, vissa ser bara det dom vill se :oP Men raringen hade nu iaf damsugat OCH diskat :o) Hoppas bara att det är fint när jag kommer hem imorrn så det inte står ny disk och tråkar.

2008-07-22 @ 23:19:08
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Therése

Dessvärre har vi ingen utlandstripp i sikte. :( Flytten från Norrköping-Sthlm kostade multum i och med att vi hyrde lastbil och köpte nya grejer. (möbler: 11000 kr, lastbil + bensin: 4500 kr, diskmaskin: 5000 kr) Sedan hade vi dubbelt boende och en massa reseutgifter också i och med att M jobbade kvar där nere. (eller ja, i Linköping tom)Så vi får hålla oss hemma i år och spara slantar till nästa år. :)

Kram!

2008-07-23 @ 08:20:01
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Thess

Therése: Trist, men så är det ibland. Ni har det ju bra nu och får istället se fram emot en resa nästa år istället som sagt :o)

Jag kan vara snäll o tänka på dig när jag ligger där i skuggan i min solstol med en kall paraplydrink :oP

Kram

2008-07-23 @ 13:11:30
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0