ville bara..

säga nu just ikväll att jag önskar innerligt att vi hade 2 toaletter igen som vi hade på vårt förra ställe. Behövde verkligen gå på toa förut o precis när man tänker resa sig så hör man hur toadörren stängs igen o låses. Det är kört!! Nu ska han sitta där inne i en kvart liksom o till råga på allt så skulle han duscha också. ÅÅÅÅH.
Nu äntligen öppnades dörren o han var klar, trodde jag, för precis nu så stängdes toadörren igen.
Känner mig lite smått frustrerad för tillfället.

För övrigt (i väntades på den öppnande toadörren) så försov jag mig imorse men jag valde att gå till jobbet iaf. Nu tänker ni, "jag det är väl klart att man går till jobbet om man bara försovit sig"  men jag menar just GÅ till jobbet. Hann precis till 8 men jag hade redan ringt o det är aldrig några problem om man blir några min sen då vi alltid har en halvtimmas rapport när vi byter personalgrupp så att säga eller kommer på morgonen.
Tränade på jobbet också i denna hetta o städade hela övervåningen.
Fick skjuts hem av Majsan, sprang ner på stan lite senare med Sessan o inhandlade mascara, isadora för 59:- då de hade nåt erbjudande på Åhléns, en nagelfil och solskyddskräm 30 solaire för 120:-
Tänkte fortsätta mitt shoppande imorrn då jag ändå ska ner och vaccinera mig. Folk frågar varför, men jag tycker det är lika bra med tanke på mat och ifall någe skulle hända. Händer det någe o man inte slösat 250:- på sprutan så kommer man ju bli arg för att man inte gorde så som man tänkte från början, dessutom så räcker ju sprutan ett par år framöver.

NU är det min tur att gå på lådan tänkte jag säga för jag tänkte att jag skulle rensa kattlådan innan, HAHAHA, men jag mena att toan nu är ledig :oP
Godnatt o sov gott o ha en underbar dag mina älskade bloggläsare och tack för alla era kommentarer :o)

Kommentarer
Postat av: Michis

asg Ser verkligen framför mig hur du ställer ut lådan i hallen istället, så du kan gå på lådan när sambon ska göra sina grejer! :D

2008-07-31 @ 11:07:50
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Thess

Michis: haha, ja men detär väl smart, nån av er får väl gå ut o kissa o bajsa i buskarna utanför istället om ni ska göra som erat djur, hahaha.



(det vore väl en syn, Leo sittandes, tryckandes i buskarna, men mig i lådan vore väl inte nån vacker syn heller, om min häck ens skulle få plats.)



Då väljer jag hellre lådan :oP

Kram på dig gumman

2008-08-01 @ 15:53:27
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0