Bad bad me

Gjort idag:

05.00 körde karln till jobbet så han kunde ta cykeln hem som han lämnade kvar i måndags.

ca 05.10 bilen svängde plötsligt höger in till Select, så det var bara att kliva ur, köpa med sig 2 grovt bröd och så av nån magisk händelse så fanns det två chokladwinerbröd också i påsen när jag kom hem.
Vet i 17 hur de hamnat där men eftersom de låg där och såg så väldigt smaskiga ut och bara bad om att få bli uppätna så var jag ju tvungen att lyda och äta upp dom. Bad bad me :o( Men det va gott :oD

5 min
senare låg dom i magen och jäste :o)
Michis tyckte att den ena var väl ändå till karln, men ICKE!!!! Här köper vi inget till karln, jag hade ju just släppt av honom så då kan man väl inte tänka på honom, eller? Han får väl köpa sig nåt eget gott om han vill ha när han jobbar!! ;o)
Men nu hade jag ju inte köpt några winerbröd utan de fanns ju bara där när jag kom hem :oP

Somna om lite senare och vakna upp igen..nån gång på dygnet kan vi väl säga. (det var iaf innan 11)
Följde med syrran och hennes dotter till Färgaregården och förtärde en kopp kaffe med mjölk, gott :o)
Kom hem och fick en chock när karln satt vid datorn och sa hej.
Börja undra lite smått vad som va fel, varför va han hemma?
Kom på sekunden efter att allt va som det skulle, han sluta ju tidigt idag, bara jag som hade noll koll på va kl va, haha.

Kl 15.00 Klev bort 20 m till Michis och förtärde ytterliggar en kopp kaffe med mjölk och bluddrade på, tur att det finns fler som är lika flummiga som mej emellanåt :o)  Hade mig en trevlig stund, vandrade sedan tillbax hem för att laga lite käk.

17.15 Åkte iväg och plockade ut pengar för att köpa min moder en "ny" tv. Hitta en Philips 29 tum, 100 Hz, fin faktiskt, såldes för 500:-

ca 18.15 Åkte hem igen.

18.30 hemma igen, kom på att jag skulle ha åkt till pappa och vattnat och matat fisken, SUCK!!!!! Tror jag lämna hjärnan kvar i sängen idag.
Ringde min kära fader för att kolla så det var ok att jag stack dit imorrn istället och det var ju inga problem.
De hade själva tänkt att ringa för att tala om att de ska komma hem imorrn kväll redan istället för på lörda för det gick inte så bra för min kära lillebror på tennisen så de bestämde sig för att åka hem lite tidigare.

19.00-20.00 spelade worms 3D, blir asförbannad då mask******* inte vill dö i tid (mitt motståndarlag alltså som jag måste ta kål på inom en viss tid för att komma med på en lista) Jag är 2 st och så ska jag slåss mot 7 andra som dessutom har nästan dubbelt så mycket liv, nästan omöjligt då de också ALLTID prickar rätt när de ska skjuta mig och slår sig aldrig när de hoppar från höjder eller ramlar i vattnet.
Äntligen klara jag det inom tiden för att komma på 3:e plats men det räckte visst inte för att låsa upp nästa bana. Eller jag vet inte för jag tror det är nåt j**la kajko med det där spelet då det stannat på 59%, jag kommer liksom ingenstans, så nu testar jag att göra de andra grejerna först för att se om det har en koppling men det kan väl ändå inte vara meningen att man ska komma på andra och första plats hela tiden på ALLT för att kunna låsa upp nästa bana när man kan komma 3:a också. Äsch, nu har jag säkert rört ihop de för er så nu fattar ni säkert inget, SKITSAMMA!!!!

20.00 Lagade lite mera mat inför morgondagen då köttfärsen behövdes stekas upp, köttfärssås med chili och paprika.

NU: nu ska jag förtära en flaska cider; strawberry crush, jordgubbar och nåt avsnitt av Buffy på säsong 5.
Goodbye

Kommentarer
Postat av: Michis

Oh, lät gott med det där sista! Och om du vill ut och springa med Chip imorgon för att bränna bort wienerbröd så är han säkert inte ovillig! ;)

2008-06-25 @ 21:54:47
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja varje dag käns som 3 dagar typ, men men rätt som det är så är man där. Ja det är trist när man varit duktig och rört regelbundet på sig ett tag och sen lägger man av, det blir inte av liksom av olika anledningar. De ska fastanställa två av oss 8 som är vikarier nu vid 1 sep och så är vi två av vikarierna som går på mammaledighet och typ 8 andra på bygget som är gravida så jag vet inte riktigt hur det ser ut. Men hör jag nåt så säger jag till. Du kan ju se till att ha ditt cv registrerat på deras hemsida sålänge iaf. Det är ju en bra arbetsplats, bara det att jag är trött på själva telefonbbblandet.. men vi har mycket förmåner och rätt bra lön. (Jag som bara jobbat ett år har tex 18385 kr/månad + förmåner inom tandvård osv)Men som sagt se till att regga en ansökan på deras hemsida. Hehe, tycker att du har all rätt i världen att moffa i din 2 wienerbröd själv! Kram o gonatt

2008-06-25 @ 23:29:08
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Alex

Det är märkligt att goda saker som glass, fikabröd och godis så ofta hittar sin egen väg ned i ens varukorg...mysko :)

2008-06-26 @ 04:57:02
URL: http://nattfari.blogg.se/
Postat av: Thess

Anneli: Hmm, men vilken hemsida då då? för när jag går in så finns det ingenstans att registrera sig eller där man kan se om de söker.

Hrregud, värsta babyboom arbetsplatsen :oP



Alex: Nää jag förstår inte det där heller, men du verkar ju vara rätt duktig på att lägga band på dig om jag inte minns fel från nåt annat inlägg för länge sen då du kommit hem från Thailand eller va det va.



Michis: Mm, får nog göra det, fast en annan dag.

2008-06-26 @ 13:38:12
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anneli

Gå in på eon.se och klicka på "Om EON" där finns det sedan en länk som heter "lediga tjänster". Då kommer det upp en lista med jobb men om det inte finns nån specifik tjänst du vill söka just nu så finns det en länk som heter "registrera CV" ute till vänster på sidan.. :-)

2008-06-26 @ 17:59:37
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0