Brrr

Vilket åskväder. Vakna 2.15 inatt av att det dundra som attan och jag som inte normalt sett brukar reagera tyckte det var lite obehagligt faktiskt. Det var ju flera åskväder samtidigt såg jag, usch.
Trött som ett herke va jag när jag vakna 10 för jag hade sovit så illa innan och inte kunnat somna klokt på kvällen så kl stack iväg och sen vakna jag ju av åskan som sagt.

Men upp kom jag och diskade och styrde lite innan Michis kom över vid 11 och vi glodde på Monster´s inc.
Hade /har tvättstugan också så det är väl dax att springa ner och stoppa i ny tvätt i den nu. **gäsp**
Vill sova..........
Stackars karln som var duktig och tog cykeln till jobbet imorse, hoppas det iaf är uppehåll när han ska hem.
Måste till pappa idag också och se till blommorna och firrarna. Tror knappast jag behöver vattna ut idag va?! Hahaha.

Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Michis

Det var trevligt med film faktiskt - fast sen gick jag raka vägen hem och tvärslocknade! :D

Blir så trött när det är sånt här väder.. eller om det är för att jag är gravid, är trött hela tiden.



Nä, tror inte att du behöver vattna ute i dag! :D

2008-06-23 @ 15:41:30
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Tobson

Jag är ganska säker på att du inte behöver vattna ute idag... ;)



Jag sov också hemskt dåligt inatt och somnade alldeles för sent, men vaknade ändå (av någon outgrundlig anledning) utvilad och på kanon-bra humör... Ja, synd att klaga! :)

2008-06-23 @ 16:45:58
URL: http://tobson.blogg.se/
Postat av: Thess

Michis:Va skönt och få sova lite :o) Det kan ju ha med att göra att du är gravid men jag vet inte...:oP

Säkert en kombination.



Tobson: Jap, ingen vattning ute inte :o)

Jo, då är det onekligen synd och klaga, så ska man vakna upp varje dag, åtminstonde 5 av dem, då hade nog veckorna gått lite lättare.

2008-06-23 @ 19:29:51
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anders

Va, har det regnat idag..? Hahaha, koll jag har då... Inte de få stunder jag varit ute iaf, eller oxå är det mitt minne som är under all kritik. :-D

2008-06-23 @ 21:28:58
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0