Flyter bort

Sitter här och flämtar likt en varm katt.
Har nu hunnit dammsugat och plockat undan och röjt lite och svetten rinner likt en flod nedför pannan.
Orka göra nåt i den här värmen här hemma då. Det är t.o.m svalare ute i skuggan än här, 30 grader står den på.
Men men, det är bara att kasta sig över disken, svalka av sig i duschen får man väl göra senare men egentligen skulle jag vilja sitta där med en härlig fruktdrink hela dagen och låta svalt vatten rinna ned och svalka.

Gud va jag längtar till Turkiet, kan ju låta helt befängt med tanke på att det är typ 40 grader där då vi kommer (och det är vamt nu) men då har man iaf ständigt tillgång till pool och gratis drinkar och glass och frukt och allt va det nu är som ingår.
Tänkte att bara kunna gå upp, ta på sig bikinin, slänga upp håret i en toffs, smeta på sig solkräm, borsta tänderna (usch va jobbigt det vart nu, haha) ta hissen 3 trappsteg bort, gå 10 till och sätta sig vid poolen och äta frukost för att sedan ta en plats i skuggan och bara va, bada och njuta av allt gott, HELA DAGEN!!! :oD

Vart så gryyymt sugen på att springa in i kyrkogården och ställa mig under vattenspridaren ett tag när jag var ute och joggade. Så jäkla frestande.
Fanns faktiskt en spridare som nådde ut dit jag sprang men naturligtvis så vinkla den ju över andra sidan staketet när jag kom joggandes **morr** Nåja, en annan dag kanske. :oP

Nää, nu har jag latat mig tillräckligt, bara en timma kvar också tills jag måste hämta sambon så det är bäst jag sätter lite fart om nåt ska bli gjort.
Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0