I can´t help feeling....

efter att nu ha sett Sex and the City som var; yes yes yes and fabulous!! :oD (forts.) little bit like Carrie där vi (Michis och jag) gick gatan uppför till våra hem, jag i väldigt  högklackat och kläder förstås :oP TACK GODE  GUD!! annars hade det varken sett eller känts lika chick, framför allt inte sett.
Michis, ja hon får bli min Charlotte, varför? Det får ni lista ut själva eller så ser ni filmen :o)
Men hon (Michis) är också lite Samantha i sina snabba, väldigt ärliga repliker, såååå du får va lite av en blandning Michis :oD
Annars så lutar jag nog faktiskt mer åt Charlotte-hållet, framför allt när det gäller det där med att säga sex-ord, åtminstonde om man frågar Anneli. Jag kunde inte ens säga snopp förr utan att tycka att det var väldigt pinsamt och det tyckte Anneli va skitkul, haha. We all change, men jag är fortfarande lite fin i kanten :oP

Och så är jag naturligtvis en obotlig romantiker. Well well, what can I say, who dosen´t want to be swept away by the man in her dreams även om jag inte vet hur han ser ut, kanske är det han som jag bor med.
Han är inte så romantisk av sig och efter 7 år har han fortfarande inte friat till mig (eller vill nåt annat som jag vill, men åt andra sidan så vill jag ju inte det han vill så det går väl jämt upp, hahaha) och min lust att svara ja och min fantasi om hur det kommer att bli.....is slowly fadding.
Vem vet, livet kan fortfarande överraska, eller så blir jag helt enkelt en bitter gammal dam (80 men ser ut som 50, botox är bra :oP) med 8 katter och bor i en liten stuga med vedspis. Vem vet? hihi

This is yet just another night in my room in my wierd little head filled with Carrie Bradshaw.
Goodbye and goodnight to you all

Kommentarer
Postat av: Michis

Hihi, vad skoj att du kände dig fabulous, det ska du göra, för det är du! :D



Jag håller med dig, om du är någon av karaktärerna så är du nog mest en Charlotte - men inte riktigt på det där hysteriskt bakterienojiga sättet! :D



Skoj var det, riktigt skoj! *kram*

2008-06-27 @ 09:11:06
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Thess

Michis: haha, nää men på ett hysteriskt insektsnojiga sättet istället, nature attacks!! HAHAHA

2008-06-27 @ 11:21:57
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0