Jaha...

..då ska väl jag och min häck ta oss ut och leka heffaklump idag igen, alldeles ganska så mycket nu faktiskt.
Är trött som en??? Sömngångare? Känns som så iaf, men jag har tagit lite "mirakelpiller" som karln köpt.
Haha, nää inte så mystiskt eller farligt som det låter, det är helt lagligt även här i Sverige, ska gå och beställa den över nätet.
Det är någe som hjälper till att höja energi nivån och gör väl genom det att man bränner lite extra.
Det är Guarana extract och Ginger root bl a i den.
Tar den bara nån gång i bland när jag känner att jag behöver lite mer energi när jag ska ut och springa, faktum är att den hjälper lite, inbillar jag mig iaf :o)
Bäst jag ger mig av så jag kommer hem nån gång i år men först ska jag nog gå och släppa ut ena katten ur klädkammarn som jag misstänker jag låste in där, kattrackarn, hihi.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anneli

Duktig du är som håller på med ditt springande/motionerande. En annan har gått och blivit så himla stel och öm i benen och fotlederna så jag är glad så länge ag bara kan gå normalt. :-) Ja du får testa den alkoholfria ölen o vinet, det är faktiskt gott och det käns ju mycket festligare är att sitta o bara dricka läsk och sånt. Nu ska jag fixa iordning mig lite tacos. Ha en fin kväll. Kramar

2008-06-10 @ 20:27:20
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Michis

Guarana är naturligt koffein, ingefäran ökar blodgenomströmningen... Tja, varför inte, det är nog inget farligt i alla fall... Och placeboeffekten ska inte underskattas, känner du dig piggare av det så funkar det ju! :D

2008-06-10 @ 20:46:52
URL: http://michis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0