Nu bär det av :oD

Nu är dags att gå ner och hämta upp en mindre resväska. Köpte två sånna där med 3 i för ett pris.
Syrran och jag ska ju äntligen till Stockholm imorrn och se KYLIE!!! :oD Jippi!
Ska bli mycket intressant, tror hennes show innehåller mycket fart och härliga utstyrslar.

Har annars vart nere i viken hela dagen hos lilla mamma och lyckats bli jäkligt röd och om näsan också så jag hoppas det har tonats ner lite granna till imorrn, suck.

Nu håller karln och Missan  på och är lite tjuriga på varandra, eller jaa, karln är tjurig på Missan för att hon klöste för 10 min sen på pallen som står i hallen så hon fick sig en utskällning. Och sen klev han in på toan och då ska hon ALLTID med in men idag så var han som sagt tjurig på henne så han vägra släppa in henne.
Missan satt utanför, stirrande på handtaget, jama och titta, jama och titta, ingen husse öppna. Klöste då på dörren eller kraffasade ska man väl säga då hon blir frustrerad när han inte öppnar vilket resultera i att han vart mer förbannad och dunka till på toadörren så hon backa.
Låg en bit bort o stirra på dörren, husse öppna (klar) går ut hit till datorn och hon springer efter, vill ha kel av husse. Får inge kel, då blev jag sur så nu vet jag inte om de är sams för jag tyckte hon sprang mot sovrummet nyss dit han gick. Katter och karlar, dom är ett släkte för sig!! Hihi

Nää, nu måste jag sätta fart och hämta väska och packa för imorrn bitti ska jag ju på Patricias avslutning först innan vi åker 12.45. Kommer hem på torsd igen.
Ha de gött mina vänner.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anneli

Therese- Ja när jag kom fram till cykeln och såg att korgen var borta så trodde jag nästan att nån drev med mig idag eller nåt och man visste inte om man skulle skratta eller gråta, hehe.. men nu är denna dag snart över så får man se hur det blir imorrn. Ah just det ni skulle på konsert ja, va kul! Ha det så bra och ta tillvara på lilla stockholmsresan och upplevelsen. Hälsa du med... kraaam

2008-06-10 @ 22:35:18
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Anders

Kul med Kylie! Hoppas det blir lyckat!

2008-06-11 @ 00:05:04
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0