Pluttabajshögar också!!!! :o(

Det är mitt grova ord här, inte så fint att lägga ut grova, arga ord här inte och det blir liksom lite roligare så här också.
Jo, pluttabajshögar också för att idag så ringde de från Lennings sjukhem och sa att jag inte får natttjänsten jag sökte och då tror jag inte heller att jag får dagtjänsten jag sökte då jag endast jobbat natt på Mathildagården.
Nedrans också...men det kan finnas ett litet strå av hopp imorrn då jag väntar besked från addici som kundtjänstmedarbetare, har väntat i 3 dar här nu och det har bara blivit uppskjutet hela tiden men nu verkar det som att de ska höra av sig imorrn men jag lovar att jag inte får det heller.
Jag är så positiv av mig eller hur?! Men vad ska man bli då efter avslag på avslag? Tycker bara det är så jäkla tråkigt och konstigt för jag har ju som sagt inga dåliga meriter och jag själv tycker att jag är en himla trevlig prick och gör mitt jobb/mina uppgifter bra och väl och kommer överens med alla. Men men...om jag inte får jobbet så får jag väl hoppas på att jag åtminstonde kommer in på socionomutb i höst.

Nää, inge kul alls idag förutom att vädret är kanon, men det behövs verkligen komma regn nu. Varför kan det inte regna på nätterna för och solsken på dagarna, vore ju toppen.
Nu kurrar magen så det är väl bäst att göra nåt åt det.
C`ya

Kommentarer
Postat av: Michis

Men vad arg jag blir, jag var helt säker på att de skulle välja dig, du är ju bäst ju! :(



Du får bli professionell hundvaktare åt oss istället!



På tal om det... Vad gör du tisdag nästa vecka? Min chef undrade om jag ville följa med honom till Karlstad över dagen (från klockan sju på morgonen) och jag kan ju inte neka till att det vore skönt att få komma hemifrån en smula och se något annat... Men jag vill inte lämna Chip själv mellan sju på morgonen och fem på kvällen.



Det är ju helt frivilligt för mig att åka, så om du inte kan eller vill så säger jag bara det till chefen! :)

2008-06-04 @ 20:26:06
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Thess

Michis: Åh, du är så snäll hjärtat :o)

Dom är dumma!!! *surar* :oP

Hmm, ja jag vet inte, lite svårt att svara du vet eftersom jag aldrig vet om jag jobbar eller ej. Gör jag det inte kan jag ta honom men problemet är ju att jag aldrig vet förrän ty dagen innan. :o(

Finns det ingen annan som kan som vet att de kan ta honom då?

Natti natti raring.

2008-06-04 @ 22:24:26
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Michis

Jag ska be Leo att fråga sin pappa - jag vet ju att du måste jobba om du kan!



Jag tror att det blir så att jag tackar nej till att åka till Karlstad faktiskt - vet inte om jag pallar att sitta i en bil riktigt så lång tid som det tar heller... :/

2008-06-04 @ 22:55:07
URL: http://michis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0