sol o bad

Idag igen..sol och bad alltså. Leta oss ut till Gransjönäs idag igen, kan säga att det var en aningen lite mer folk idag än igår, typ så där 30+ men det bästa är att de inte låter som det. Det är ganska lugnt och skönt där ute iaf så det går bra att trängas med de andra soldyrkarna.
Och vet ni va?? Efter 7 års tjat så har jag äntligen fått min karl att ta på sig sollotion alldeles frivilligt, YES!!! hahaha. Karlar....
Nu är vi hemkomna och jag ska göra paj, mumsigt.
Tror vi ska försöka springa också men det blir vid 21-hugget när solen lugnat ner sig någe iaf.

Här kommer bilden jag "utlova" igår på grodynglen, intressant va??!! Hehe. Men det är ju coolt ju.
Alla de små svarta prickarna är grodyngel och så var det hela strandremsan.

Lyckades fånga en i handen också.

Ha de gött. Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tycker allt dom ser lite äckliga ut... som nån blandning mellan en blodigel och en spermie(?) :-)

2008-06-06 @ 21:35:25
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Thess

Anneli: hehe, ja, så kan man ju också se på dom :oP

2008-06-07 @ 09:49:09
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0