Vad gör jag uppe...

så här sent när jag ska upp tidigt i ottan och åka till Ringarum och Viken imorrn kan man undra. Men faktum är att jag ställde in första kakan i ugnen kl 23.15 ikväll som blev klar 00.00. Påbörjade sen Petit-chou´en och den såg alldeles klar och jättefin och fluffig ut t om 10 min innan den skulle vara klar så jag var lite tveksam men tänkte "skit samma, ja testar" och ut kom den och jättefin och inte så fin och sen mindre fin och sen platt!
JAHA, bara börja om, hellre står jag en halvtimma nu och får sova ut imorrn än att gå upp typ 8 imorrnbitti och ställa mig och baka, bara HOPPAS HOPPAS att denna blir bra, har sänkt värmen nu med 50 grader så vi får väl se.
Helt färdig är jag iaf så det ska bli skönt att få lägga sig strax.

Over and out!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas det gick bra med kakan sen. Hatar att känna stress när det gäller såntdär- att veta det att antingen måste jag göra klart det innan jag går och lägger mig, annars måste jag gå upp extra tidigt dagen efter för att hinna det då. Nej fy tusan. :-) Hoppas ni får en bra dag! Kramar

2008-06-20 @ 09:58:24
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0