HA!

Jag HAR fått färg idag :oP :oP
Vi la oss, karln och jag i folkparken i fm en timma eller två och till mig lycka så hade jag fått färg på både mage och ben men framför allt på ryggen upptäckte vi här ikväll när vi kom hem från våra "äventyr". Jag som ALDRIG (nästan iaf) får färg utan ajaj och att flaga :oD
Resten av dagen har vi varit i Malmslätt där karlns ena bror och hans sambo köpt hus som dom håller på o renoverar för fullt. Har lekt med deras barn och gått barfota i gräset, sååååå barnsligt skönt och så har jag ju nyst och snorat o haft mig också, jättetrist för jag blir så trött :os
Måste fråga om det inte är nån mer än mig som får en sån där barnslig och nästan övertagande känsla av att VERKLIGEN vilja hoppa in i vattenspidaren om man får syn på en sådan när det har varit sånt här väder??
Väcker barndomsminnen så det är väl kanske därför man får den känslan, man får sån lust :o)

Annars vart det tv:n när vi kom hem nu på kvällen och snart är det dax för sängen, bara de vanliga bestyren först, suck.
Kul o se/läsa att ni andra också haft en underbar helg..apropå det, undrar vad vi gjorde igår...??? *funderar*
Ja just det, karln hade ju jobbat natt och det hade väl inte gått så bra så han kom hem 2 timmar senare än han skulle o så gick han o träna direkt och jag solade solarium, sen gick vi till folkparken och spelade lite frisbeegolf ja, eller försökte iaf, vi var ju inte ensamna precis, varken som spelare eller på banan (jäkla soldyrkare, hihi, ligga i vägen så där).
Var kvar där med ett par vänner ett tag och sen gick vi hem och hyrde en film, inte särskilt bra dock så jag fick lova mig själv att inte hyra mer film på ett tag nu då jag/vi inte gjort särskilt bra val de senaste gångerna :o/ Men men...
Det var DET vi gjorde igår, nu minns ja, hihihi.
(säg inget :oP )

Kommentarer
Postat av: Michis

Frisbeegolfen borde de banne mig flytta ut till Himpafältet istället... Går ju inte att sitta nånstans i Folkparken utan att få en frisbee i skallen... ;P

2008-05-12 @ 09:19:45
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Michis

Frisbeegolfen borde de banne mig flytta ut till Himpafältet istället... Går ju inte att sitta nånstans i Folkparken utan att få en frisbee i skallen... ;P



Vad skumt, när jag tryckte på skicka kommentar så kom det inte upp någon verifiering! Kanske skickar den här dubbelt nu bara för det...

2008-05-12 @ 09:20:26
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Thess

Michis: Ja jag vet, visst är det konstigt? Så blir det för mig också på vissa bloggar om man ska kommentera men det brukar registreras ändå :o)



Åh vi som tycker soldyrkare kan lägga sig nånannanstans än mitt i banan, hahaha. Nää vars, jag är ju både soldyrkare och frisbeespelare så man får väl ha tålamod och så får man väl gapa istället om det skulle vika av åt folkmassan.

2008-05-12 @ 09:48:07
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hehe, ja han kan va lite gullig o komma hem med rosor ibland. :-) Ja mysigt med blommor överallt och inte bruna kala kvistar o brunt gammalt gräs som vi sett hela vintern. Hehe ja visserligen är det kul att laga mat med ibland men inte haft lika mkt lust till det nu som gravid. Vet inte varför. Ja vi får se ang helgen. Vi ska iaf in till stan på lördagen. Tias syrra har inflyttningsfest. (Jessica som gick en årskull under oss på barn o fritid)Och så ska vi ev köra lite mer skit till tippen och börja med fönsterrenoveringen men vi får se. På söndag jobbar Tias. Har två lektioner nu denna vecka och sen ska alla moment vara klara så det är väl bara lite genomgång kvar och sen får ja boka tid. Men är så sjukt nervös att kugga på nån skitgrej.. men men. Ha en fin kväll. Puss o kram hälsa gubben i kissarnaa

2008-05-12 @ 21:25:37
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0