Nyttigt?

Kväll har det hunnit bli nu och om några timmar går dagen över till att bli fredag :oD
Min min mysmaja Missan har slocknat totalt på en hög papper och pennor (hur bekvämt det nu kan va) här på skrivbordet ovanför tangentbordet.
Min lilla mysmongo, hehe

Idag mår jag mycket bättre även om näsan gärna rinner och jag nyser stup i kvarten och får använda nässpray, vill gärna inbilla mig iaf att det är bättre, är inte lika hängig idag så jag passade på att gå och handla lite och o så har jag ÄNTLIGEN städat hela badrummet. Tog ut alla saker och körde med duschslangen i hela badrummet och sen skrubba med en svamp överallt och sen faktiskt handtorkade väggarna. Vart så fint :o) Har sagt så länge att det behövs, då katthår och annat luddmojs gärna sätter sig där. Så nu fick jag det gjort, köket nästa, nån annan dag.

Plantera gjorde jag ju igår också, lite dill och gräslök än så länge, har timjan och massa annat som ska sättas också. Lite i senaste laget men va tusan, bättre sent än aldrig :o)

Ikväll nu så fick jag lite halvt panik av att sitta still och efter 2 nätter av kryp i benen också så bestämde jag mig för att riskera min hälsa genom att ge mig ut på en promenad och även joggade lite smått för att trötta ut mig (så såååå dåligt mår jag ju inte, tror ja....det återstår väl o se imorrn hur "frisk" kroppen egentligen är).
Det var så skönt ute, perfekt väder. Mötte ett par hundra fotbollfans också på vägen, tydligen så är det fotboll ikväll, så mycket koll hade en annan, hahaha. Och när jag nästan var hemma så mötte jag en karl som stannade mig och frågade om jag visste vart det finns en pub som visar fotboll. Eeehhhhh????? Skickade honom till Highlander In, det var den enklaste vägbeskrivningen också, gatan rakt ner o så på hörnet, hihi.

Imorrn bär det av till Åby på lite jobb as usual, Chip får följa med denna gången med. Då blir han nog glad då Michis och Leo legat sjuka nu :o( Skönt att ni mår lite bättre nu iaf.
Nää, nu drar sig klockan mot sängdags, egentligen men så ska det ju lekas med katter, rensas kattlåda, nytt vatten, mat, själv måste man ju tvätta ansikte, borsta tänder, klä av sig o dess utom varva ner så man blir på sov humör också, haha. Mycket som ska göras, suck o stön :o)
Ska ta mitt lilla mysmongo här och se om hon vill leka lite men just nu så är hon lite irriterad över att JAG sitter och knappar på tangentbordet när det är HON som har lagt sig över halva, inte  mitt fel att man snuddar vid henne (knäppskalle, hihi) annars får jag väl busa med hennes syster först.

Hoppas ni alla får en trevlig fredag :o)
Natti och kramis

Kommentarer
Postat av: Anders

Skönt att du börjar må bättre... ja, jäklat vilka fina dagar det har varit, kanonväder! ... o helgen ska ju tydligen bli lika fin. Det kommer bli niceli-nice-igt... :-)

2008-05-09 @ 01:36:37
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Michis

Heh, Highlander? Inte O'Learys? ;)

Jaja, han fick nog vidare vägbeskrivning från Highlander sen, om han inte nöjde sig med dem! :)

2008-05-10 @ 11:33:15
URL: http://michis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0