Så har ytterligare....

en helg passerat. Sitter här, måndag em och har jäkla ont i huvudet :o( Har käkat lunch med syrran och tog oss en promenad i ett lerigt å-backarna, skönt dock att få komma ut och röra på sig.
Ja, vad gör man annars då? Det finns alltid saker att pula med här hemma så jag tänkte ta tag i lite allmän klädrensning, kläder som ligger huller om buller i klädkammarn och papper finns det väl som man kan rensa också bland, blää!
I fredags hade vi Magnus (konsum) här på lite käk, Jessi ringde också när jag höll på med maten och hade tråkigt så jag bjöd upp henne också. Åt kalasgod potatisgratäng och helstekt ytterfilé, vart så supersmarrigt och colapaj till efterrätt.
Magnus var dock lite besviken för han var såååå hungrig då han fått vänta väldigt länge på maten (T var nere o bytte däck på bilen och det drog ut på tiden) o sen när han väl fick mat så vart han proppmätt efter bara första tagningen, hihi. Så kan det gå! Sen spela karlarna PC och Jessi och jag spela PS2 ett tag.
På lördan tog syrran och jag oss en promenad (som alla andra) till kyrkogården för att sätta ljus på farmor och farfars grav medan T åkte med sina föräldrar till sthlm för att sätta ljus på deras släktingars gravar.
Sen vart det besök hos Michis, Leo, Dexter och Chip med en kladdkaka jag bakat och spökat ut lite, mumsigt och trevligt.
På kvällen återvände jag till de 4 oavstående med lite hämtmat och vi tittade på Hellboy 2, detta var ju också mycket trevligt men trätta var vi allihop, Leo var dock en gentleman som följde mig hem då han ändå skulle ut med hunden.
Ja, sen vart det ju söndag och det var igår och vad gjorde man igår? Hmm, inget närmare bestämt tror jag, inte av värde iaf. Jag gick bort till syrran ett tag och intog lite mat där då T och Magnus skulle äta pizza och det hade jag ju redan ätit dagen innan så..
Och idag så är det ju naturligtvis idag, konstigt vore det ju annars förstås.
Imorrn blir det upp tidigt, ska hämta upp syrran kvart i 8 med kissen Helge, han ska nämligen bli väck sina kulor, sen blir det tratt i 10 dgr, kraken. Under tiden han är på smådjurskliniken tänkte vi intaga lite frukost, ta en promenad, laga lite käk, sen ska jag lämna blod och passa på att lämna in tidrapporten som ändå är på vägen till blodtappen.
Sen får man väl se när man får hämta honom. Hoppas nu bara att T orkar ta cykeln till jobbet imorrn för han börjar nämligen kl 04.00, orka följa med upp o ta bilen...men så får det väl bli om han inte cyklar.
Ja, det är lite vad som hänt, händer och ska hända, inte direkt så att jag har nån annanstans att va AAAHHHHHH!!!!!! :oP

Lite bilder blir det också.
Vet inte om jag lagt ut denna tidigare. Så här ser det iaf ut ibland uppe hos oss :o) Det är inte bara kallt o jävligt, vackert ibland med.

När Denise och Ronja var på besök hos syrran.

Mina små änglar! När de sover dvs





Ute på balkongen, fint va?!

Hallowen kladdkakan, kanske inte världens bästa dekoration men det var ju nåt iaf.


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Therése

Sååå söta katter! Och kakan var ju ruggig värre, ser ju ut som likmaskar i munnen på "monstret"! :D

2008-11-03 @ 17:50:06
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Lisa

Fyfan, vilken snygg tårta! :D



Barnen är min sambos systers :)

2008-11-03 @ 20:54:33
URL: http://lisalinnea.bloggagratis.se
Postat av: Anneli

Haha håller med Therese... det där maskliknande i munnen såg rätt läskigt ut. Men antar att kakan va himla god. :-)

2008-11-03 @ 22:41:53
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Thess

Therése: Ja men visst är dom, när dom SOVER!! Hahaha, nää, Missy är rätt söt när hon kommer och piper och har snöret i mun på släp och Missan när hon tigger kel, dom är så gulliga så :oP Tack :o)

Dina hårbollar ser rätt mysiga ut dom också :o)



Anneli&Therése: Hihi, ja det har jag inte tänkt på men det ser faktiskt ut som så, maskar alltså.



Lisa: Tackar :o) Söta barn som sagt ;o)

2008-11-04 @ 17:00:50
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0