Citronpaj

Vet ni va? Ja förutom att jag blivit så dålig på att uppdatera på vad som händer i mitt tråkiga lilla liv.
Min älskling klara uppkörningen på CE-kortet idag, gud så skönt det kändes. Vet att han gått och grämt sig länge över detta då han inte klara det förra gången och det var ju inte hans fel utan körskolans.
De hade ju mätt ut fel och dessutom inte lärt det "korrekta" sättet att backa in, eller va det nu va han skulle göra, så han kom in och runt. Det har varit ganska många diskussioner runt det där kan jag säga och de har tydligen sagt till körläraren tidigare att det inte fungerar att lära ut den metoden, men nu, idag, när T fått lära sig så som gubben på uppkörningen ville att han skulle köra så gick det naturligtvis galant! :oD
Så som en ursäkt för att få baka och smälla i sig kalorier så har jag ju gjort en citronpaj som gratulationspresent till han :oD
Kan tillägga att han genomskåda mig direkt, hahaha.

Sen är ju inte allt roligt här i livet utan den här månaden blir väl allt annat än rolig då det kommer bli väldigt knaper ekonomiskt :o( Skit också! Jaja, det får väl funka, hade tänkt och åka till Ullared denna månad men jag får hoppas på att det finns pengar till det nästa månad istället.
Att inte ha en stadig inkomst SUGER!!!!!

Såja, nu har jag gnällt av mig lite.
Annat som hänt i veckan är massa fika med olika vänner. Tror nästan "alla" ville fika med mig denna vecka så jag har vart på 4 fika tror jag. Mötte Michis och Dexter i går, onsd, följde dem till stan där Michis skulle hämta ut paket. Han är så söt Dexter, Michis lite stressad kanske men det är ju lätt hänt när man är nybliven mamma och allt och man ska få allt att fungera ;o)

Nu undrar karln om jag är klar med datorn snart, suck. Vi har ju iofs den bärbara men jag orkar inte smälla igång den just nu så det får va. Imorrn blir det jobb och evt bio med systerdottern och på lörda blir det bio med systersonen.
Hoppas ni får en trevlig fredag.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh citronpaj har ja tänkt baka många gånger men det blir aldrig av. Nån variant med citron och maräng tror jag...

2008-10-25 @ 23:35:22
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0