fredag hela dan

Här sitter man med kissen as usual på skrivbordet kurrandes och den andre i soffan.
Idag har fm inte vart nåt kul, varit på så dålig humör eller ja jag har väl inte mått så bra det var väl kanske för jag klura så dant på jobb igår kanske så jag vart lite nere men nu har jag både vart ute och gått, duschat, vart hos Jessi, handlat och diskat och lite senare ska jag göra äpple och kanel paj för det ville min karl ha (och jag) men det är gött när man kan skylla på att andra vill ha så man får en anledning att göra massa gott och mumsa i sig, hahaha.
Jessi och Micke har ju skaffat sig en liten, en liten kisse menar jag då, hon heter Shana och är såååå supersöt. Tror inte jag har lagt ut några bilder på henne så jag ska lägga ut lite bilder.
Hon liknar Missy jättemycket (min misse) och är sååå busig, hihi.

Ikväll blir det annars lugnt, blir lite tv-tittande bara och mys. Imorrn ska vi sitta barnvakt några timmar på kvällen åt Nicke och Sessan som ska på konsert i Deeger-hallen. Fm vet jag inte, kanske åker vi o köper blomster och planterar på balkongen.
Gud va lätt det är att skriva när man har en katt som ska buffas och kelas och när hon står i vägen och man ska försöka skriva så biter hon, rackarunge, nu vart hon sur för jag sa till henne, hehe.

Ja annars händer det inte så mycket här i mitt lilla liv.
Köpte ett nytt PS2 spel för 99:-, Alias, tv-serien som gick på 4:an kanske ni vet. Verkar helt ok, har spelat kanske en kvart på det så jag tänkte roa mig med det ett tag innan karln kommer hem.

Här är lilla söta Shana

Sååå liten, hihi, tänk att mina har vart så små.



I Å-backarna as usual, ibland får man turen att hitta fåglar som poserar, hahaha

Denise var här i veckan med Ronja, fick stänga ute katterna då Missan (på bild) är alldeles för dominant och inte vill ha Ronja där men hon hade stenkoll från dörren, tom fräste lite för att markera, hehe. Så sött!

Ja, dom är roliga djuren!


Hoppas ni får en trevlig helg nu alla :o)
Kram o pöss på er.

Kommentarer
Postat av: Therése

Ååå vilka söta djur! Både katten, hunden och Canadagässen. :)



Ha en trevlig helg!

2008-10-10 @ 19:34:36
URL: http://www.hanky.se/therror

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0