Kommentarer?

Hmm, som Anneli skrev för en tid sen; undrar om det är lite bloggtorka på gång?..... Men folk har väl viktigare saker för sig och det går väl i vågor vad man känner för att skriva.
Helgen har iaf vart mycket trevlig. Det vart lite fest och utgång i lördags med syrran och andra goda vänner och innan det så var det middag med syrra, Anki (pappas fru) och mig förstås, mycket trevligt och lyckat.

Idag såblev jag gräsänkling då karln har åkt för att jobba i sthlm, på Livgardet, i 2 v men han kommer troligtvis hem i helgen iaf. Skönt att få vara lite ensam, än så länge iaf, blir värre på kvällen när man saknar nån att prata med men det går bra.
Får väl se om jag blir av med han en längre stund nästa år då han har sökt till en ny mission, även den i "Affe", kanske får han svar nu när han är i sthlm. Vi får väl se, det får man ta då i så fall, jag vet inte ens va oddsen är för att han ska komma med så....
Just nu roar jag mig med iaf att tvätta, tjoho va kul.

Har tagit lite kort igen sen sist jag la ut "några" så jag tänkte roa er med lite bilder igen :oP
Enjoy!
Puss

Missan passar på när inte husse är hemma och hårar ner hans kudde lite extra.

Lovely Å-backarna

Missys sköna stil

Trötter

Sötnosen nr !

Fina huggtänder

S-promenaden



Inte roligt med regn med det tillsammans med lite sol skapar vackra ting.

Visst är det fint? Å-backarna förstås



"Husse är sååå elak"

Hitta detta fina löv hos T:s föräldrar

Nu var det slut på bilder för idag :o)


Kommentarer
Postat av: Anneli

Fina bilder som alltid. Duktig du är som kommer ihåg att ta massa bilder. Jag är tyvärr rätt kass på det fast jag egentligen tycker att det är kul. Just det om du går in på min lillasyrras blogg : http://yaawhatever.blogg.se/ så kan du se en bild på Lenita och hennes bebis från när de träffade henne i affären. :-)

2008-10-06 @ 19:14:44
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Therése

Härliga, härliga Åbackarna! Me LOOOVE!

2008-10-08 @ 15:19:11
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Michis

Jag har grym bloggtorka!

Hinner inte helt enkelt, men jag har ett bra skäl tycker jag! ;) kramar



Och du får gärna komma hit och gosa bebis om du vill, han börjar bli lite mer vaken och tittar sig mer omkring nu!

2008-10-08 @ 16:19:00
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Anders

Håller med ovanstående, jättefina bilder... :-) Aha, har bloggtorkan drabbat dig oxå lite grann nu!? Går i vågor det där tycker jag. *kram*

2008-10-09 @ 23:18:00
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0