Älskade syster :o)

Vakna av att katt--- håll på under sängen och rev madrass till mitt vansinne, as usual! Röt åt henne och tittade irriterat på kl, 10.08.....10.08??? Hmmm..10.08, F-n ska ju träffa Michis och Leo halv.
Japp så vakna jag idag och halv var jag utanför deras dörr.
Vi tog en fika på stan sedan vandrade jag hemåt för att stoppa i mig riktig frukost,
inte paj och vaniljsås som den första blev, hihi.
Stack iväg på möte med min älskade syster, så som jag har längtat efter henne :o)
Blir så ledsen att vi inte har tid lika mycket längre att ses, min älskade syster.....
Nästa v blir iofs lite bättre, då ska vi träffas lite mer. :oD
Följde med henne hem och tog en kaffe och bluddrade lite och kramade min systerdotter lite granna också.
Nu ikväll har jag bara spelat lite PS2 men det vart för tråkigt och nu är kl 21.20 så det är väl dax att knoppa in strax.
Fredag imorrn men karln jobbar sent, eller ja till 17.20 men han lär väl va astrött när han kommer hem så det blir väl inte mycket till den kvällen och jag som hade hoppats på att laga lite käk ihop o så...jaja, får bli en annan dag.
Lördan bjuder på lite kalas och inflyttningsfest, får se hur mycket man orkar med när den dagen kommer.
Ha en götti freda mina vänner.
Kraaaamm

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja visst har man tur som har sina systrar. :-)

2008-09-13 @ 11:23:45
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Thess

Mm, och brorsan då också förstås för min del :o)

Vet i 17 vad man skulle göra utan sina syskon ibland.

2008-09-13 @ 14:04:08
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0