God lunch hos trevliga människor

Har sovit så väldigt illa inatt, dels så har dumma drömmar förföljt mig och sen har jag haft en vettvilling till katt som stört hela natten också så man har blivit galen!!!! Inatt blir det verkligen hallen om hon gör så men jag får lite dåligt samvete för oftast så är det Missy som håller på och om jag ska slänga ut henne i hallen och stänga dörrar så måste jag göra likadant med Missan för annars så kommer Missan undra varför det är stängt för och börja kraffsa. Och kasta ut en katt som ligger och sover så gott i hörnet på golvet på en filt....ja det är helt enkelt inte snällt så därför så blir det som det blir men jag orkar verkligen inte ha en natt till så här.
Om nån underbar människa bara ville ställa upp som lektant i 2 tim mellan 19 o 21 varje kväll eller iaf varannan...suck.
Jaja, nu är det som det är!

Upp kl 8 imorse iaf, trött o jävlig, göra sig iordning för att möta upp älskade syster på stan som för en gång skull hade tid o fika. Underbart väder hade vi så vi satte oss ute på Fräcka Fröken och tog oss en varsin kaffedrink och delade på en blåbärspaj :o) Träffade en jättetrevlig tjej, Carolina, som kom o satte sig bordet bredvid med en barnvagn och rättfram o oblyg som jag är började jag bluddra med henne och snart satt vi alla 3 o bluddra och hade jättre trevligt.
Tänk vad trevligt man kan få om man vågar lite, vågar ta kontakt med andra bara så där. Carolina sa att  det var jättekul att jag hade gjort det och sa att hon önskade att fler faktiskt vågade göra så.
Jag ser faktiskt inget fel i det hela, jag är en väldigt öppen person så där och man märker ju ganska fort om personen är intresserad av en fortsatt konversation eller inte.
Nää man går miste om mycket i livet om man inte vågar lite :o)
Vi fick iaf alla 3 en väldigt trevlig morgon!
Vidare efter fikat hem för att hämta kladdkakan jag gjorde igår och över till Michis och Leo där de bjöd på köttfärssås o spagetti, mycket gott. Tog naturligtvis bilder med min väldigt dåliga mobil så det blev som det blev, lite suddigt o så.

Leo var vår duktige kock idag :o)

He, he, jaaa som sagt, inte de bästa bilderna men ni kan ju alla se hur fin värdinnan är :o)
Och naturligtvis så var ju Chip med också, han satt så fint.

Och så lilla jag också förstås, eller ja, hehe en del av mig iaf. Så får det blir när ansiktet inte vill komma med på bild. Då får tweety så som stand in..eller va heter det nu igen? Va märkligt det lät..nää men det heter nog så.

Annars så har jag lagat mat, diskat (inte helt ovanligt), vi har vart iväg ikväll o tittat på ett par vänner nya köpta lägenhet. Kollade in den nu innan de ska börja riva väggar och lägga in nya golv och sätta upp tapeter, in med nytt kök mm.
Blir nog bra när det är färdigt.
NU måste jag in i duschen o sen hoppa i säng.
Natti med er

Kommentarer
Postat av: Michis

*kram på dig gumman* Leo hälsar och tackar för lunchberömmet!

2008-09-02 @ 23:12:30
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Mysigt med fika med din syster. De var nog den blåbärspajen vi oxå åt på augustifesten. Mumsigt.

2008-09-03 @ 09:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0