Gör som karln

Kom innanför dörren här nu och slog på datorn och satte mig här istället för att plocka upp matvarorna som står i hallen, precis som karln, hahaha. Men sen hör det ju till saken att Mr T ringde precis när jag kom hem och fråga om jag kunde kolla upp en grej på nätet o så blev jag kvar här.
Idag har jag vart hos min älskade syster och käkat frulle och fikat och myst med kissarna, eller med Helge iaf för lilla Trina håller sig mest undan, henne måste de nog avliva då hon är så väldigt skygg och fortfarande kissar och bajsar o nu har hon gått upp o kissat i sängen 2 ggr :o( Inte bra...det är nåt med katten som inte är bra och då är det ju snällast att avliva, ingen som vill ha en katt som kissar inne. Inte ens Helge är med henne och hon går bara undan och ligger för sig själv, stackars missen **ledsen**

Har inte skrivit på nån dag eller två eller så, känner inte att jag har nåt att skriva direkt så jag tänker inte tråka ut er med en massa bla bla bla bla.... :oP
Vet inte om det händer så mycket eller om det hänt så mycket..varit på intervjuv igen och fick det inte den här gången heller men denna gång tog jag inte så illa vid då det var ett pers.ass jobb åt en 13-årig flicka så det handla ju mest om personkemi, vem hon kände att hon ville ha så.....
Man är ju inte direkt ensam om att söka, det är ju det som är problemet och bättre lär det väl inte bli än på ett bra tag :o(

I imorrn ska jag till åby o jobba, har inte haft med mig Chip (Michis och Leo´s hund) på ett tag, han brukar ju få följa med ibland men nu på sistonde så har vi fart omkring lite så jag har inte velat haft med honom o lämnat honom ensamen i huset o så...imorrn tänkte jag att vi skulle käka ute nånstans och sen åka och shoppa nån liten födelsedagspresent åt Denise som fyller 25.
Efter jobbet måste jag ner på stan och hämta mina byxor som jag beställde från Ellos för ett tag sen som jag lämna in så de fick lägga upp dom nån cm och sy in lite, hoppas de blev bra.
Sen hem igen och tvätta o så tror jag Denise kommer på kvällen och käkar varm smörgåstårta och om vi hyr nån film eller nåt.
Sen är det ju Kulturnatten i helgen också så det blir väl nåt på lörda kväll iaf :o)

Nåt trevligt som hände idag var att jag fick lite x-tra cash i plånboken som jag ej räknat med, trevligt trevligt :oD

Nää, nu måste jag styra med annat. Puss o kram på er

Kommentarer
Postat av: Michis

Ändå trist att du inte fick jobbet, men det är ju som du säger - tycker inte hon att personkemin funkar så är det ju det som måste avgöra, det är ju superviktigt med någon som ska vara med henne precis hela tiden. Inte som vanliga jobb, som sagt var... men jag håller tummarna för dig. Har ju sagt att du får jobb som Chips personliga promenadassistent, fast lönen är nog rätt dålig, är jag rädd för. ;)

2008-10-08 @ 16:43:22
URL: http://michis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0