Som vanligt

Ja, allt är som vanligt! Idag pysslar jag o styr med diverse, eller jag har i ärlighetens namn inte påbörjat nåt än men jag tänker göra det inom de närmsta 5 min iaf och då är det diskning som står på tur, bläää!
Sen om en timma  ska jag ner på stan o se om jag kan hitta nåt bra ställe och lämna in ett par byxor som jag vill sy upp på, har fått tips om ett, får se om jag hittar dit.
Sen tänkte jag sola och när jag kommer hem tänkte jag va så duktig o ta på mig kläder och ge mig ut o gå och försöka springa lite.
Damsuga behöver jag också göra, suck.
Ska ta mig en promenad med Denise och Ronja också tror jag beroende på när hon slutar och kanske hälsa på syrran en sväng.
Mmm, lite o göra idag..bäst o sysselsätta sig lite då man längtar till lön på torsd. Har en tjejkompis som fyller 25 så jag ska försöka hitta på någe åt henne också och snart fyller ju faktiskt Michis år, den siste för att vara exakt, vilket är på tisd, onsd? nästa vecka. Tänker på henne, Leo, Chip och så lilla Dexter naturligtvis :o) Hoppas de har det bra.
Nää nu måste jag sätta fart.
Kraaaam på er

Kommentarer
Postat av: Therése

Syrran lämnar in alla sina kläder för diverse justeringar hos en snubbe nere vid Hemköp i Norrköping. ---> Hett tips!

2008-09-23 @ 17:46:24
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Anneli

Hehe ja alla dessa sysslor som finns att göra jämt. Ja Michis och hennes lilla familj har nog fullt upp nu ett tag framöver. Men mysigt. :-) Ha en bra dag. Kram

2008-09-24 @ 11:20:56
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Thess

Anneli: Suck, alla dessa måste vi svenskar har jämt!!



Therése: Jo, det var precis där som jag lämna in kläderna, de var billiga med så...Orkade inte gå ända bort dit en annan vän rekommendera. Det här stället ligger ju mitt inne i stan också, dumt o gå längre än nödvändigt, hihi.

2008-09-24 @ 14:11:17
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Thess

Korregering till Anneli: vad jag mena var (vilket du nog förstod iaf) var alla "Måsten" vi svenskar har. Lät lite dumt det jag skrev innan när man läste.

2008-09-25 @ 18:38:33
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0