Stressad? Nää, inte alls

Här sitter jag och kl är nu enligt datorn 14.10, vi ska va i sörping på kalas kl 3 och innan dess ska vi till en blomsterbutik, antagligen på HC och köpa en blomma till våra vänner i Link. som har inflyttningsfest också ikväll.
Och vet ni va? Karln ligger/sitter o sover i soffan. AAAHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
Har sagt åt honom femtioelva ggr redan, SOM VANLIGT! och det hjälper ju inte och jag blir så j-la trött o på att tjata.
Visst jag orkar inte heller dra nånstans idag, vil helst bara stanna hemma med täcke och kudde men kalaset måste vi ju till och det är så jäkla pinsamt att komma försent, fortfarande efter 7½ år!!  Suck...

Vänta jag måste göra ett försök till.
Mmm, han sträckte på sig iaf nu så vi får väl se hur det gick. Karlar.....iaf min karl, **morr**
Han är så väldigt go o rar min älskling men när det gäller att passa tider förutom när han är i tjänst då är han hopplös och man får ju krupp på han.

Annars har det ju inte vart många knop alls, duschat nu och gjort mig iordning men annars bara sovit och käkat lite.
Nää, nu måste jag kolla till och få upp han, suck.
Vi hörs. Kram

Kommentarer
Postat av: Therése

Men shit! Jag skulle ha blivit rasande, drämt igen ytterdörren och dragit dit själv!

2008-09-14 @ 17:09:51
URL: http://www.hanky.se/therror

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0