superkul!

Tjena allihopa, det var ett par dar sen sist, as usual :oP
I helgen har det vart fest, fest, fest och jag har haft superkul!
Min älskade, bästa killvän kom och jag är såååå lycklig och för er som är nyfikna vem det är så det är Mattis (finns på facebook), tror en del av er vet vem han är :o)
Han är min goding sen många år tillbaka men nu var det länge, länge sen vi träffades.
I fredags var det iaf fullt upp, först bar det av till ett av mina jobb, sen handla, hämta karln, vi åkte till coop för att hämta upp Denise och handla på systemet, hem o slänga in tvätt, börja med käk och sen kom Denise och vi tittade på Kill Bill 2. Har ärligt talat väldigt svårt för dom där filmerna, men 2:an var bättre än 1:an.
Sen att Uma själv är en bra och snygg (udda) skådis hör inte till saken i dom här filmerna iaf.
Jo, men iaf, så den dagen gick iaf.

Lördan spenderade jag med att säga hej då till karln som åkte till sthlm för att festa och att leta efter en present åt Denise, fika med brorsan och pappa på stan, städa och återigen laga mat då jag/vi firade att hon (Denise)  fyller 25.
Lite senare under kvällen efter att vi haft en trevlig middag och gjort oss fina och haft ett panikanfall efter icke existerande bra-sittande kläder garderoben så kom resterande folk och vi hade en urtrevlig kväll men utgång till Bomullsfabriken där jag också träffade på lite vänner som var ute och hade kul!
Kvällen fortsatte efter kl 3 på McD, då hade kl redan hunnit bli ca 03.45 när vi kom därifrån med maten för att gå vidare hem till moi och se på film så folket gick (de som följde med hem dvs) vid 07.00 på morgonen.
Verkligen en bedrift för en gammal tant som mig att vara vaken såååååå länge, jag som alltid typ gäspar kl 00.00 och tycker att kudden låter som en underbar dröm :oP
Nä men det var verkligen såååå kul.

Nu ser man fram emot nästa helg då det är fest återigen, denna gång är det en vän, Peter som fyller 29.
Och vet ni vad??? Min syster ska med, JIPPI!!!! På dagen ska vi hitta på nåt med Anki först bara och sen på kvälllen så blir det mer trevligheter.
Idag var jag på stan med syrran och vi shoppade jeans, och jag lyckades faktiskt hitta ett par som satt bra, tjoho!
En tröja, med kort ärm, seris färgad, 50:-, taget!!!
Jag var duktig och motionera idag också men det sket sig ju för nu har jag tryckt i mig en stenugnsbakad pizza med massa grillade grönsaker på och lite kött och vitlökskräm, gud så gott! Halva satte jag i mig för jag var hungrig men dessa pizzor är helt underbara så nästan hela andra halvan tröck jag i mig för den var så god och jag är så fruktansvärt smällmätt nu :o( Jaja, nya tag imorrn!!!
Ha´re. Kraaam

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hehe jaså Mattis. Du får hälsa till han om du träffar han snart igen. Är han sig lik? :-) Du verkar haft en superkul helg. Härligt. :-)

2008-09-29 @ 21:53:21
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Thess

Anneli: Ja, absolut, han är samma gamla Mattis :o)

Det ska jag göra när jag träffar honom.

Kram

2008-09-30 @ 17:40:08
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Therése

Bomullsfabriken alltså. Lär nog bli ett besök dit om sissådär en månad. :)

2008-10-02 @ 08:19:29
URL: http://www.hanky.se/therror

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0