Trött, trött, trött

Mm, så kan nästan sammanfatta min helg för jag har varit så jäkla trött att man undrar om det är nån illsint bakterie som håller på att gro sig fast eller om det helt enkelt är så att det är vädret som påverkar.
I fredags vart det iaf lugna puckar, lite Alien filmer (1 & 2) vi köpt för ett tag sen åkte fram tillsammans med hemlagad potatisgratäng och helstekt fläskfilé, mumsigt.
Kl 00 var man dock ganska däckad  så det bidde sängen för att dan därpå vakna redan vid 8 tror jag...eller om hon var 9, minns inte så exakt men vi klev upp o käka frulle men mitt humör var inte det bästa så det bidde åter sängen för mig fram till 12 för att med tunga steg kliva upp o käka rester från den dåvarande gårdagen.
Duscha och klä på sig för att åka på kalas i sörping där vi firade T:s faster och kusin.
Som vanligt; kakor och tårta men tack o lov inte femtioelva sorter som det vanligtvis brukar va utan "bara" 5 tror jag. Inte för att man måste äta av allt som bjuds men ofta så är det ju väldigt goda kakor :oP
Passa på o myste och busa med T:s ena brors dotter som är 3, det är min tjeja det :oD Hon bjöd på många pussar iaf.

Sen bar det iväg hem för att byta om lite och bättra på lite smink och fara vidare till Link där några av våra vänner hade inflyttningsfest, dom har köpt ett underbart hus. Det var förresten dom som bjöd oss på bröllop i sommras.
Mmm, lite avis blir man för det är inget dåligt hus de köpt, jättefint med stort potensial (rätt stavat?)
Äsch ni förstår säker va jag menar.
Kvällen blev dock inte så långvarig för jag var fortfarande trött och T hade så jäkla ont i sin rygg så vid 00-hugget  och 1½ cider senare bar det hemmåt igen o så vakna vi inte inte förrän vi slog upp förvånade ögon till siffrorna 11.00.
Mmm, så kan det gå, ibland är man helt enkelt trött och till råga på allt så gick jag o la mig (dum som jag är) vid 17.30 o små slumra ett tag, kanske kan va orsaken till varför jag sitter här nu o inte ligger i sängen som jag borde..hmm.
Men jag ska ta mig i kragen och lägga mig nu och göra ett försök, för inte otippat för den här helgen iaf sitter jag nu o gäspar.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hehe du kanske gått och blivit smyggravid- därav denna trötthet? ;-) Eller så är det bara vädret som sagt eller nån kommande förkylning eller nåt sånt härligt. Hoppas du piggnar till snart iaf. Kram på dig. (En annan ska nog ta och ringa o sjukanmäla mig strax för jag verkar ha blivit ordentligt förkyld under natten).

2008-09-15 @ 06:05:23
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Michis

Potential. Eftersom du frågade. :)

Men i alla fall, låter ändå som en rätt skön helg, förutom ont i ryggen och grejer. Själv retar jag mig lite på min make idag, eftersom han var uppe till fyra imorse och jag vaknade nu klockan sex och är pigg. Som tur är så har Chip vant sig av vid att den som vaknar först går ut och går med honom, så han ligger och sover istället, men jag blir ändå irriterad på att Leo är vaken fram till fyra på morgonen, ifall förlossningen sätter igång så börjar ju han med att vara helt utvakad...

2008-09-15 @ 06:39:15
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Therése

Ack, Michis hade redan snott min tänkta öppningsfras! Tänkte också skriva "Potential" juh!

Hur som helst - ta ett hett jävla bad och något varmt, C-vitaminaktigt att dricka så ska du se att det känns bättre snart.



Kram!

2008-09-15 @ 20:43:46
URL: http://www.hanky.se/therror

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0