Hej då lönen & hej njurproblem :o/

Jaa, så kan det gå. Vi har märkt att vår katt Missan magrat av en del på sistonde och har en riktigt kass andedräkt så jag trodde det var tandsten så idag hade vi tid hos veterinären men tänderna såg jättebra ut och därför togs det njur och lever prov och tyvärr visade det sig vara njurarna.
Hennes värde  låg på 298 och ska som mest ligga på 149 men hon är pigg och glad och kelig och äter och dricker så hon är inte dålig så men det är fortfarande allvarligt.
Sååå nu är matte 1500:- fattigare för undersökning, blodprov, njurfoder och antibiotika och så ska vi tillbax för ett nytt prov om 2-3 v.
Känns skönt att man litar på sin instinkt om att nåt inte är som det ska och åkte nu så man inte hade väntat, så nu hoppas vi att antibiotikan och fodret hjälper njurarna att må lite bättre.

Annars idag har jag Äntligen fägat håret, mörk maghonybrun, känns jättebra. Nu kan man äntligen visa sig ute utan att skämmas, haha. Och imorrn ska syrran o jag ner o klippa oss. Jag ska bara klippa topparna och luggen men det är ett nytt ställe som vi ska testa där det bara kostar 99:- nu, så jag hoppas man inte blir av med allt hår bara, haha.

Ska kolla in lite snabbt va ni har haft för er och sen hoppa in i duschen.
Pusskalas på er och njut av sommarvärmen som ska vara även imorrn.

Kommentarer
Postat av: K a r i n a ♥

Haha, ja jag håller nog med dig. Tack =) Fyller inte förrens den 21 juni dock, så d blev liiite tidigare ja fick presenten, men så går d om d är två otåliga systrar d handlar om =) Ja fyller 25. Ja, jo d är lite dyra, men inte om man tänker på att de är dryga för d är bättre kvalitee o att d faktiskt är många färger, annars så kostar ju en dubbelögonskugga från isadora runt 70-80 kr om ja inte minns fel´. Anneli budade på tradera o fick denna för 105:- så d är ju överkomligt, o en helt underbar present om jag får säga så =D

Önskar detsamma! Kram

2009-04-23 @ 22:40:07
URL: http://karinasblogg.blogg.se/
Postat av: K a r i n a ♥

Haha, ja jag håller nog med dig. Tack =) Fyller inte förrens den 21 juni dock, så d blev liiite tidigare ja fick presenten, men så går d om d är två otåliga systrar d handlar om =) Ja fyller 25. Ja, jo d är lite dyra, men inte om man tänker på att de är dryga för d är bättre kvalitee o att d faktiskt är många färger, annars så kostar ju en dubbelögonskugga från isadora runt 70-80 kr om ja inte minns fel´. Anneli budade på tradera o fick denna för 105:- så d är ju överkomligt, o en helt underbar present om jag får säga så =D

Önskar detsamma! Kram

2009-04-23 @ 22:40:59
URL: http://karinasblogg.blogg.se/
Postat av: K a r i n a ♥

Oooops, nu blev d dubbelt här =)

2009-04-23 @ 22:41:34
URL: http://karinasblogg.blogg.se/
Postat av: Thess

Karina: Åh va billigt. Ibland kan man göra fynd :o)

Haha, ja jag vet hur det är med det där att vänta o ge, jag är värdelös på att köpa presenter, julklappar osv i förväg, vill ge allt NU! hihi

2009-04-25 @ 22:46:54
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0