oro

Tjingeling på er.
Hur är det med er? Det är lite förkylt här o var har jag läst men det är ju som med så många andra just nu så.....
Så länge man inte åker på nån slags influensa så är det väl lugnt :P

I helgen har vi som sagt haft T:s kompis som var här för 2 helger sen igen, vi har inte gjort nåt särskilt. Vi har jaft brorsan och hans tjej här en kväll o lite så och i söndags var vi på kalas halva dagen i Linköping efter vi släppt av vännen.
På kvällen dock när vi kom tillbax tog vi oss i kragen och tog 5:an i vrinnevi och joggade, tungt som fasen första km men sen gick det relativt bra. Joggade som mest i sträck en km och sen går man kanske 30 m för pusta ut eller upp för uppförsbacke så det blir inte så mycket gående längre men det går inte heller så fort när vi joggar men vi tar oss runt iaf :)

Nu är det måndag igen. Sitter och "oroar" mig för torsd då vi ska gå till veterinären igen med bägge katterna. Känns lite oroligt för vad de ska säga om Missan med sina njurvärden då vi tycker hon börjar dala igen :/
Och Missy med sin mage och hosta, de är ju ändå 11 år. Största "rädslan" är väl att det ska hända nåt medan T inte är hemma då han är väldigt fäst vid katterna. Tror det är han som börjat oroa sig mer än mig på sistonde och lägger märke till saker o ting och funderar, haha.
Annars känns det väl mest lite panik över att T:s utb ska börja nästa vecka och att man bara får se han på helgerna de 3 första månaderna typ men första veckan som han är borta, som nästa vecka nu, o kommer hem så insåg jag ju att jag tackat ja till jobb hela helgen, natt. KUL! Not :/ Hela helgen försvinner ju, ingen natt tillsammans och när jag går av söndag morgon ska han väl åka på kvällen :( Men men så är det.

Nu ska jag snart träffa syrran, vi ska åka till pappa en sväng, T ska också med för han har lovat min pappa att hjälpa till o måla lite.
Imorrn blir det nog till T:s föräldrar och tvätta bil o hälsa min mamma och lite så.
Onsd vet jag inte om jag har nåt planerat, ska nog till Michis och Leo o hälsa på, på deras nya place, de flyttade ju igår.
Torsd som sagt är det ju veterinären och augustifestivalen börjar :)
Fredag lunch var det bokat för tvättstuga iaf.

Kramis på er

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad duktiga ni är med att ut o jogga.

Förstår att du är nervös.

Kram

2009-08-17 @ 20:26:25
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Nanna Nilsson

Hej! Jag måste också ta tag i "motionerandet", fast bockjakten har ju precis börjat..får väl klä mej i knallgult och illrött,så jägarna ser skillnad, Ha,ha! Ha det bra! :)

2009-08-17 @ 22:48:57
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Anneli

Kul med lite uppdatering här men jag förstår att det inte är så lätt att skriva när man är ute o far så mkt som ni varit. :-) Men det är ju kul att det händer lite. Mm trist med katterna som sagt men man får nog räkna med lite såntdär när de börjar komma upp sig i åren, men det är trist som sagt. De är ju ens familj liksom. Men hoppas de får leva o må bra ett tag till iaf de små missarna. Kram kram

2009-08-17 @ 23:18:17
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

ojda hoppas du inte blir att för sjuk bara:)



ni verkar ha dte fullt upp märke jag:) ganska skönt dock, inte som mig osm har all tid i världen, man är så uttråkad konstant:P



tack så mkt, jo jag hoppas oxå det löser sig:)



hopas det går bra hos the vet med katterna, håller tummaran:D



den kakan om du bara visste hur god den va helt sanslöst:)



va ska du hitta på för skoj idag? Hur e allt annars?



Kram:)

2009-08-18 @ 10:40:53
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej snygging! :) allt bra? :)♥

2009-08-21 @ 00:34:10
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0