irriterad

Här försöker man lägga in bilder från mobilen men det vill inte fungera idag, nånting hände i proceduren; överföring o nu går inte en endaste bild att öpna, jag blir så trött! Orkar inte bråka just nu så bilderna får va tills vidare.
Kan tillägga till mitt senaste inlägg att gästerna inte gick förrän kl var ca 04.00 och jag helt klippt slut, ändå lyckades jag hålla mig uppe till ca 05.20 för att greja undan lite disk och torka av bord för att de att det inte var några våta fläckar som behövde torkas bort innan de sattes fast för evigt i vårt nya bord :oP
Helt utslagen somna jag vid halv 6 och vakna inte förrän vid 3 på em fortfarande mer medvetslös än vaken och så fortsatte det till........ja, nu idag lutar det iaf åt mer medvetande än tidigare så det är väl positivt men man börjar bli gammal, det är väl bara att inse, hehe.
Nää, jag tror att min hopplösa trötthet beror på att all stress inför jul o nyår nu äntligen är över. Har hållt på att stressat och planerat och styrt och lagat sen dagarna innan jul så det är väl inte så konstigt om man nu vill sova i 14 dar. :oP

Nyår löpte iaf vägen och alla vart mätta och belåtna och alla var glada och somliga även lite mer än onyktra.
Vi fick b la "bara" 1 kristallglas försvunnet (sa dock åt karln att vi inte borde duka med dom med tanken på att risken för att nåt går sönder är ganska stor även om man bara använder dom vid middagen), rödvin på och i soffan (tack o lov för Vanisch).
Mysteriet med det försvunna glaset är verkligen ett mysterium eftersom vi känner folket vi hade här VÄLDIGT väl (tydligen inte då verkar det ju som) och vi vet att ingen skulle sno glaset, dessutom så plockade vi undan dom innan alla utom 2 hade gått och vi umgås med de som gick regelbundet så...... Måste vara så att någon i fyllan haft sönder glaset och skämts för att säga till och slängt glaset eller nåt, konstigt är det iaf.

Nää, trevligt hade man iaf men det kommer dröja lång lång tid innan man ställer till med fest igen och aldrig mer middag för 14 på iaf en väldigt lång tid framöver. Trevligt när de alla kommer men minst lika trevligt även när de går :oP

Idag ska jag till Ringarum för att hälsa på mor och hennes karln och se på film, ska gå ner och se om de har Arkiv X hemma. Tänkte försöka komma hem skapligt till kvällen, får se va som blir då.
T är hemma och har så där förbaskat ont i ryggen igen så han knappt inte tar sig nånstans, knappt han tar sig ur sängen emellanåt, stackarn. Hoppas bara att Kristina, hans kiropraktor, har en "akuttid" åt han imorrn, men jobb blir det nog inte för hans del imorrnbitti iaf.
Nää, nu måste jag göra mig iordning.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du får ta det lite lugnt framöver nu. Ha det så bra. Kram

2009-01-04 @ 15:44:43
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: LisaLinnea

Jo, det är dyrt med simning faktiskt men inte om man köper gymkort då man får göra allt t.ex. vattengympa, gymet, badet, spinning, aerobics, core och så vidare. Mitt fyramånderskort då jag får göra allt kostar 999 kronor och det är riktigt bra pris :)



Tack för kommentaren om fågelbilden, är inte så nöjd med den men det får duga! :)



Ja, jag vill också åka till thailand men det kommer någon gång :) var en guld dag iallafall!



har du haft en bra dag då? 17 minus idag ju! Svinkallt :D

Kram

2009-01-04 @ 20:25:16
URL: http://lisalinnea.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0