Mm, det är hur länge det är kvar tills jag slutar. Hoppade ju in i natt och jobbade en extra då de hade dåligt med personal och jag hade ändå inget planerat förrän imorrn (läs idag, torsd) och lite extra pengar är ju aldrig fel :)
Min dag annars har vart helt otroligt lugn, det jag gjort idag är väl att jag cyklat bort till blodtappen på sjukhuset (ca 30 min) och lämnade lite blod.
Denna gång fick de sticka mig i bägge armarna då blodkärlet de normalt sticker i "försvann" och så var det inte heller ordinarie personal så det gjorde lite ondare att bli stucken den här gången jämfört med annars men de är så trevliga så det gör inte så mycket men jag hatar nålar egentligen så det skadar ju inte om det inte känns nåt och om man bara sticker 1 gång :P Men men, nu är det gjort iaf för den här gången.

Lagade lite käk, röd qinoa med korvstroganoff, mums :) För er som inte vet vad qinoa är för någe så är det en ört och man äter det som t ex istället för ris, pasta o så och kan med fördel användas i sallad om man så vill.
Det är en smaksak men jag tycker qinoan passar bäst till korvstroganoff och jag tror jag har testat att ha köttfärsås till nån gång också och att det funkade men där tycker jag nog bulgur är lite godare kanske men qinoan är mer än helt ok att ersätta med.

Sov ca 2 tim innan det va dax att ge sig iväg och nu sitter jag här.

Imorrn ska jag till Michis kl 08 och va lite frukostpartner :) Tänkte jag skulle försöka hålla mig vaken imorrn hela dagen och somna lite tidigare stället så man kan vända tillbax dygnet direkt, vi får väl se hur väl det slår in :P
Kanske slocknar efter frukosten. Får hålla mig vaken med en dusch innan Michis eftersom jag slutar 07 så jag är väl hemma vid 07.15 och mycket kan hinna hända på trekvart. Nää vars, brukar va rätt pigg när jag kommer hem nån timma eller 2.
Tänkte försöka komma ner på stan också och inhandla lite och kl 16 ska sambon och jag till vår massör och efter det tänkte vi gå till krogen; Durkslaget som ligger precis vid oss och ta oss nåt o dricka och en plocktallrik :)

På fredag blir det till fröken J och umgås, syrran är också ledig och barnledig för första gången på evigheters evighet så hon ska också med, kommer bli skoj skoj :D

Har lite bilder jag tänkte lägga ut men eftersom jag är på jobbet nu så blir det lite svårt, blir nåt o underhålla mig med imorrn så jag inte somnar :P

Tack söta ni för alla kommentarer, de värmer :)
Krams på er och hoppas ni får en underbar torsdag.

Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

Om jag mins rätt så e den öppen dygnet runt, men jag kan ha fel oxå:P med mitt minne så vet man aldrig, antingen en hit el miss:P Det är en vanligt bostads byggnad:) Usch provade att bo på skol campus ett tag men det va inget för mig:P



Flög dem sista timmarna förbi el gick det långsamt? E det inte lite tråkigt att jobba natt ibland el är du tillräckligt upptagen för att inte bli allt för uttråkad?

Första gången jag hör om qinoa, ser man på man lär sig nått nytt varje dag:P

Hur gick det klarade du dig el somnade ud och missade din frukost dejt:P

jag klara inte vara vaken längre dygnet runt, tappat energin för det:P Men massage låter dock nice måste jag säga:)

Hoppas du får en trevlig dag:)



Kram:)

2009-07-23 @ 08:04:41
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha man måste inte skriva en rubrik om man inte vill :D Det är för att det ska bli nåt under "senaste kommentarer", men då visas de fem första orden av kommentaren ;D Å tack så mycket, å njee.. men jag hade hoppats på att kunna snåla in det genom att tvätta själv :P

2009-07-23 @ 08:32:28
Postat av: Nathalie

Bra att jag glömmer resten... Ibland kommer infon automatiskt å ibland inte :/

2009-07-23 @ 08:33:08
URL: http://nat0.se
Postat av: jasmine

ja de är såå trist att söka jobb men ska läsa lite nu iaf en termin så man har något att göra.. nej de är inte min katt men har två andra:)

ja de tycker ja du ska göra att ta upp teknandet igen kan ju vara skönt att ha som avslappning?:)

ja vika är valdemarsvik helt rätt.

hopas du får en bra dag

kramar

2009-07-23 @ 09:57:43
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Postat av: LENA ♥

tack sötnos :)



Hoppas du får en bra dag idag! :)

puss, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-07-23 @ 11:09:54
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0