Hallonpaj

Japp, en nybakad hallonpaj står o väntar på mig i köket :)

Idag har jag vart med syrran och titta på lägenhet bara ca 3 min från oss. Det verkar som att hon tänker ta den, eller tänker tacka jag till den iaf så får vi se, den var väldigt ljus o fin, det enda var väl att det inte fanns nån balkong o det är ju trist om man är van vid det och så var det väl rätt lyhört i trapphuset men killen sa att det var bra grannar även om det var mestadels unga.

Annars har jag som vanligt diskat och nu på kvällen så tog vi oss en promenad ihop, skönt ute även om det inte vart direkt sol o bad väder. Jäkla trist men jag lovar det kommer lagom tills jag börjar mina 4 nätter nästa vecka :/

Imorrn ska jag till Jessi, ska handla lite hårfärg först bara, blir samma, typ brun/svart alt röd/svart eller ja nåt sånt blir det iaf. Sen blir att klunka lite vin och ha det trevligt :) T ska på fest på annat håll, jag vill hellre va här med mina vänner i stan känner jag :)

Nu ska jag till sambon i soffan, äta paj o titta på V. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

mmmmmuuuums den pajen ser väldigt god ut:) Va roligt att du och din syster står varandra så nära o träffas så ofta:) saknar min lilla hamster syster:P Skönt att du du bor så nära jobbet och systern, kan inte bli bättre:) el nån miljon kr skulle kunna göra saken ännu bättre:P hihi



hihi jag ska försöka tala med solen o se om den kan dela med sig till er oxå:)

Jaså va ska han göra där? hehe ja kan kolla i sparbössan om det går o fixa:P oj det där med balkong kan vara tråkigt om man inte får, men sen e det ju inte hela världen heller, fats personligen e jag en balkong människa:)

va ska du hitta på för skoj imorogn?



Kram:)

2009-07-10 @ 23:49:36
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Vad mysigt för er :)



Sv: Ja det måste vi ju och på Söndag har vi bröllopsdag så det blir extra firande :) Kram

2009-07-11 @ 11:38:58
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0