Åhhhh, beslutsångest!!!!!!

Nähä, "fick" inte permanenta mig heller för sambon, fast när jag förklarade att jag ville ha Stora mjuka lockar som det blir när man lockar med locktång så vart det ok, hahaha. Han tycker jag ska ha det som nu och det är väl  tur att han tycker om mig som jag är ;)
Har iaf bestämt mig ang hårfärgen, eftersom jag passar bäst i väldigt mörkt så köpte jag idag
brun/svart istället för helt svart, så det blir det iaf.
Men jisses va trist det är när man får sån jäkla beslutsångest om  vad man ska göra
 med håret när man vill göra nåt nytt.
Men jag ska iaf kolla upp imorrn på stan om det finns och vad det i så fall kostar med så stora spolar som jag behöver när och om jag ska permanenta håret så får jag låta det bestämma helt enkelt!!!
Tänk va komplicerat man ska göra det. Riktigt jobbigt o va mig ibland, tur att det bara finns 1 av mig, skulle inte orka med fler, hahaha.

Kommentarer
Postat av: Therése

Aahhh! Håller med din sambo! Permanent känns jävligt 1993 liksom. Don´t do it! :)

2009-06-11 @ 13:43:35
URL: http://www.hanky.se/therror

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0