Åka bil

Inatt har dert varit omöjligt att sova nästan, dels vart det rätt sent och sen har det vart så jäkla varmt, o så blev jag ju naturligtvis kissnödig när jag låg där och försökte somna, så upp på toan, sen dricka lite vatten, lägga sig igen och naturligtvis efter ytterliggare en timmas försök att somna så vart jag så jäkla hungrig så halv 4 fick jag gå upp o slänga i mig nåt ätbart, lite tv-tittande och sen försöka sova igen.
Sen vid 7 ringde T:s klocka och han bad mig följa med till allergicentrum i Link bara utifall det skulle bli någon reaktion på sticken. Så upp igen och försöka spakla sig pigg (vilket grymt misslyckades)o iväg.
Testerna gick rätt bra, han visa inga symtom på bin men på geting visade han lite reaktion på det starkaste giftet.
Men hon förklarade att med tanke på att han inte svullnar upp nåt särskilt så visar endast testet att han har antikroppar i blodet och KAN reagera om han skulle skulle bli stucken flera ggr inom kort tid.
Så nu igår hade T skickat in papper från en professor som är känd över hela världen inom allergologi som skrev att man inte endast utifrån ett blodprov kan avgöra om någon är allergisk eller inte utan man måste se till symtomen  också från person till person och då är det så att T inte är allergisk. Så vi får se va som händer här i veckan va han får för svar.

Efter detta iaf så vart det ju naturligtvis Biltema, va annars liksom, suck, haha.
In o fara där och sen hem till Nkpg igen, käka lite kinabuffé, ner på stan för att fixa lite saker som vi var tvungna att greja med idag. Och nu äntligen är vi hemma, men man är ju rätt slut alltså.

Nu ska jag sätta mig ner och slappa med en kall cola :)
Imorrn blir det begravning som sagt så det hinns nog inte med så mycket mer den dagen.

Ta hand om er i värmen. Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha det så bra man kan ha det på en begravning. Micke skulle komma ner sa han. Kram

2009-06-24 @ 20:45:36
URL: http://cissisvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0