Bluttanbläää!

Aa, så känns det idag faktiskt! Började med att syrran kom imorse vid 8 och vi skulle gå på stan en sväng men först skulle hon till sin linsklinik på drottningg kl 9. Efter det gick vi och tog en fika på Lindhal´s, detta var ju iofs mycket trevligt.
Sen gick dagen mindre bra eller ska jag säga humöret?
Hände inget särskilt bara det att jag var och är astrött, har lagt mig sent om natten (får skylla mig själv) och gått upp tidigt och efter ett par nätters mindre sömn blir man så här blääig, gjorde misstaget och tog på mig mina röda "högklackade". En gång i tiden (haha) var jag faktiskt van att gå med högklackat och tyckte det var pest o pina o gå i gympaskor men nu är det tvärtom så jag fick naturligtvis asont under de främre trampdynorna.
Inget hittade vi på stan heller vilket är så j-la märkligt för annars så brukar man ju hitta massor av plagg man kan tänka sig att testa och köpa, typ inte ett enda plagg!!!!! AAHHHHHH! När man äntligen hade några kronor att lägga på kläder så hittar man inte som faller i smaken och det hjälpte ju inte redan ett halvdåligt trött humör.

Vi hittade dock en t-shirt åt syrrans son som hans ka få då han går ut skolan imorrn och så hitta hon ett linne åt sin dotter men vi hitta inget åt oss själva :/
Hem iaf vid 11.30, lagom trött, ont i fötterna och halvputt för man inte hitta nåt, då piper mitt alarm på telefon; visst f-n, tvätten!! Suck. Ja så det var bara att gå hem och börja tvätta. Syrran stack iväg på möte och allt jag ville göra var att lägga mig men jag vet att om jag hade lagt mig så hade jag sovit i x-antal timmar, hade inte orkat upp även om jag ställt alarmet. Efter mycket trätande med mig själv satte jag på min mina jogging kläder och begav mig ut, gick skapligt, jag kom ut iaf. När jag kom hem så var det tvätt igen så jag tänkte att jag lika gärna kunde färga håret under tiden och när jag var klar med det och tvätten var jag hur hungrig som helst så då blev det en pizza från Il forno, stenugnsbakad med grillad paprika, svamp, kött, soltorkade tomater och vitlökskräm, mums!
Och nu är det helt enkelt för sent att lägga sig en stund och för tidigt för natten *morr*
Håret vart iaf bra. Permanenten får allt vänta om det blir nån för det kommer att kosta x-antal hundra såg jag men men, jag är rätt nöjd för tillfället med hårfärgen iaf så.....

Imorrn är det syrrans dotters avslutning kl 09 så det blir ingen sovmorgon då heller eftersom man ska ta sig "ända" till klocket och längst bort. Sen blir det väl lite fika. På em kommer älsklingen hem :)

Nää usch, är så tröttsamt uttråkad så detta får räcka!
Lägger ut lite bilder på mina äckliga monster som bor utanför vår lägenhet eller utanför fönstret och på balkongen ska jag väl säga. Blir så äcklad av dem för de är så stora men samtidigt kan jag inte låta bli att gå fram och fota den som satt utanför köksfönstret igår, blääää.
Tog ett kort på mitt hår också, vart väl kanske inte så där jättebra (kortet alltså) men jag hade ingen lust att visa mig idag.
Studenter till förbannelse är det också, bara dräller av dem överallt. Men:
Grattis till er och Lycka till!!!
Krams



Kommentarer
Postat av: Nanna Nilsson

Är du inte glad att spindlarna finns på UTSIDAN av fönstren????? Har haft mycket att göra, med skolavslutningar och studenter. Och så är det inte alltid man kommer åt datorn medan man ännu orkar åstakomma ett inlägg (tonårs son med Alfons Åberg syndrom="jag ska bara....)

2009-06-11 @ 19:36:50
URL: http://honkytonkangel
Postat av: Cissi

Ja det är konstigt. När man vill hitta ngt hittar man det inte. Men har man inga pengar hittar man massor. Jag tänkte jag skulle köpt ngn tunika i tisd men letade o hittade ingen. Blev 2 toppar. Kram

2009-06-11 @ 21:21:09
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

sv; hehe ja hatar den känslan, när man vä har extra slantar att lägga ut så hittar man inget man vill köpa:P

ojda jag hoppas dte löser sig och att du hittar ett snart, du verkar ha erfarenheten folk brukar kräva:)

aahh du verkar ha en väldigt trevlig familj där hemma:D

Jag ville bara komma så långt bort ja kunde från sverige så då tänkte jag:) kan inte bli längre bort typ:p Va så trött på all där hemma behövde lite omväxling i min miljö och folk.

jo ja trivs så bra, men faktist bo kvar här om jag kunde:D Jag bor med mina vänner:)

hehe ja hoppas ni oxå får värme igen FORT:D hehe jag gilar att du frågar känns som man har en konversation med någon, vissa männsikor e så konstiga i denna blogg värld:P

Va ska du hitta på för skoj imorgon blir det för dig? Fika i stan, ibland saknar jag sverige:P



http://www.sinnerz.blogg.se

2009-06-12 @ 00:45:06
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: En modells liv [ANMÄL DIG TILL VECKANS BLOGG NU!]

Vill du bli veckans blogg? Gå med i min tävling nu.



Om du inte vill de så kan vi ändå lägga till varandra på bloglovin :)



KRAM

2009-06-12 @ 20:13:21
URL: http://modellinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0