Dagen som gått

Hallå på er alla i värmen :)
Hur har ni det? Är ni ute och badar och solar? Önskar jag vore det, men inte. På lördag kanske :D
Idag har jag som sagt varit på begravning (mammas sambos pappa som gick bort), det var ju lite sorgligt. Inge kul med begravningar även om de inte står så väldigt nära. Men det var fint, passade honom liksom och efteråt så åkte alla ut till Ekön på picknick.






Så fint där ute.
Vi kom hem redan vid 2 tiden tror jag, så vi var inte där så länge. Tessan hade med sig sin lilla som var väldigt trött och därmed lite grinig och så hade hon barnvakt åt sin lite större 2, men det är skönt att få komma hem skapligt.
Stannade hos Jessi ett tag och umgicks lite, sprang en sväng på stan för att shoppa lite födelsedags presenter. Till syrran hade jag redan köpt en plattång (jag tar min risk o skriver då hon normalt sett inte läser min blogg) och så hittade jag kaffe på stan 5 för 100:- som jag vet hon gillar. Köte lite olika smaker; kardemumma, vanilj, irish cream 2 st och en choklad och till min styvmor köpte jag koffeinfritt te med mycket antioxidanter i, stod att det skulle va det nyttigaste teet som fanns ute just nu. Sen ska jag köpa lakan åt henne också.

Försökte mig även på att leta efter ett par skor idag igen men misslyckades åter, har så jäkla svårt att hitta bra skor som man kan gå i långa sträckor och som man kan ha till både mina 3-kvartsjumpabyxor och till klänning/kjol.
Man vågar ju liksom inte köpa vad som helst heller, finns ju mycket med remmar o så men jag får så jäkla lätt skoskav då jag är lite bredfotat (eller nåt). Jag hittade iaf inget :(
Köpte lite jordgubbar på stan iaf och när jag handlade på Ica så mötte jag en gammal granne till mig på tiden när jag bodde ett tag i Söderköping med pappa och Anki. Träffade henne förra sommaren tror jag det va när hon och hennes man precis hade gift sig och tog kort nere i Åbackarna och så nu igen i affären, de ska ha barn nu, hon hade en liten kula. Sött :) Så roligt när folk gifter sig och skaffar barn *morr*  haha.

Nu har jag käkat och funderar på om man skulle va nyttig o ge sig ut idag igen o jogga och gå lite eller om man ska vila kroppen och ge sig ut imorrn. Kl är ju liksom bara 19 o jag är trött så jag måste göra nåt iaf tror jag, men just nu är det för varmt för att springa iaf. Man kan nästan inte ge sig ut förrän framot halv 9, 9 på kvällen, helst senare men då blir det ju jättesent :/

Nää, nu ska jag inte skriva mer för då blir det jääääättelångt inlägg :P

Puss o kram på er

Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Haha ja värmen är underbar! Jag ser att ni okså njutit av solen. Du har väl inte badat än? haha. Kram

2009-06-25 @ 19:34:13
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vilka fina bilder. Hoppas det gick bra.

Jag jobbar men får ju faktiskt njuta av värmen för vi är ju ute massor.



Kram

2009-06-25 @ 21:51:39
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

nä det e sant, begravningar e lite jobbigt även om personen inte stod en nära. Oj vilken dag det vart märker jag. Vill oxå ha sol, skicka öve rlite till mig e du snäll:)

hahah tro mig jag krystade til mitt leende tillo från azzå Iäm not going to lie:P Jo för dem va dte nytt o skoj. va ska du hitta på imorogn?

2009-06-26 @ 04:00:30
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

Hellu:) har utmanat dig i min blogg:)

2009-06-26 @ 09:07:18
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: alec

hej tjejen..

hur är det i solen?

2009-06-26 @ 15:00:09
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: alec

Sv:

jo jag vet att det är en massa tabletter och jag tycker att det är för många men vad ska man göra, jag klarar mig inte utan dom, jag har försökt att sluta, la in mig själv för 1 år sedan på maria pool för avgiftning klarade 1½ vecka sen slog det slint och jag skrev ut mig.. jag försöker att inte ta allt för starka tabletter varje dag, men jag är redan beroende :S



KRAM

2009-06-26 @ 15:46:26
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: josefina

Vad mysigt , jag vill åxå bo vid vattnet

2009-06-26 @ 19:01:45
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0