ett tjog med bilder

Tänkte väl att jag hade en skiva sen jag gick på datorteket i Valdemarsvik då jag passade på o låna deras digitalkamera och fotade mina djur och mig själv lite granna. Detta är ju x antal år sen iofs.
Men eftersom jag bara älskar mina djur som jag haft/har så ville jag dela med mig.
Har varit lite dålig på det där med bilder på sistonde så jag tänkte ta igen det nu :P


AAAHHH, det går ju inte :( Försöker med alla möjliga bilder, även sånna som jag lagt ut förut, men den vill inte. Allt går som det ska och det står klart men det dyker inte upp nån bild :/
Får försöka senare då...... snyft....
Kan ni testa om ni har samma problem om ni ser detta innan jag testar igen sen, vore snällt?!

Uppdatering:
Nää, försökte nu med men det går inte :( Undrar va det kan va för fel?
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen plocka undan lite här hemma och packa ner lite kläder inför morgondagen.
Kramis


Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

sv; hehe visst man vet aldrig:)



Det har du rätt i, har han inte vart ute in the field lixom så kan han inte riktigt säga så mkt, och att han har har en anmälan sen tidigar ekan inte var abra!

Hoppas på det bästa för honom:D



Ojda det va mkt infektioner, hoppas febern har lagt sig och hon e hemma nu?



hehehe precis du fick till det rätt:D Hennes flyg tar ca 14 timmar vilket e bra, annars brukar det ta mkt längre tid:)



heheh så sant:D Va har du hittat på idag? Nå skoj planer för midsommar?



Kram

2009-06-18 @ 18:06:18
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: Nanna Nilsson

Vill bara önska dej och din familj en trevlig midsommar. Kram Nanna.

2009-06-18 @ 21:13:17
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Anneli

Sorry jag inte kunde svara häromdagen. Var hos Maria o dom o såg inte att du ringt förrän senare. Hoppas du får en fin midsommar. Kram

2009-06-18 @ 23:06:53
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

sv; hehe jo lagom jobbigt:P Om man inte åker first class lixom vilket skulle vara nice, inte åkt där än, men i framtiden hoppas jag:D



Jo det har du så rätt i, alltid trevligt att bara ta ett glass el två o prata lite skit o skoj:) hur kommer det sig att du inte gillar att sova där?



Det va ju tur att hon mår bättre nu:) Hoppas det ser lovande ut och att hon komma hem idag:)



Hon e typ 12 här när hon e 22.00 hos er, det är 10 tommar mellan oss:)

Tack detsamma:)



ha en super trevlig dag:)

KRAM



2009-06-19 @ 09:04:04
URL: http://sinnerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0