Gransjönäs

Hallå i hettan. Shit va varmt o härligt det, dvs om man är på rätt plats och rätt klädd :)
Lunchade med Malin idag på fm, när vi skiljdes åt såg jag på löpsedeln : Michael Jacksson död!
WHAT!!!! Trodde för en sekund att det var ett skämt, känns riktigt overkligt att han är borta. Han har ju alltid funnits med där när man växt upp. Tänk va fans det måste va som sörjer honom, det är väl inte många personer som inte gillat hans musik eller iaf några låtar. Riktigt tragiskt, men va vad det för liv han levde de senare åren sen då?!
Stod ju tydligen att vissa uttalade sig om att han varit sjuk en längre tid.
Ja det är riktigt trist faktiskt.....


Efter jag lunchat på stan iaf och hämtat en biobiljett åt brorsan hos hyresgästföreningen så tog jag bilen och plockade upp lillebror för att bege oss till Gransjönäs i Åby. Det blåste lite för mycket tyckte jag, halv storm där ute men annars var det skönt.
Vi köpte frallor och skagenröra, mums :)




Åkte hen efter en timma igen då brorsan skulle spela tennis. Han hade blivit tillfrågad om han ville bli sponsrad, så han skulle idag testa nya racketar och se va han tyckte om dom. Kul att det går så bra för han :D
Diskade och skrev räkningar när jag kom hem. Gick över en sväng till Michis och Leo för att hälsa på, Michis jobbade men vi ska träffas nu ikväll o ta oss en runda runt åbackarna tror jag :)

Annars blir det nog lugnt ikväll, det är ju V på tv kl 22.
Haha, ja just det. Igår när jag begav mig ut i spåret och hade precis börjat jogga sprang det ut en brunråtta typ 2 m framför. Eftersom jag haft 2 sånna själv (fast då kallas de väl tamråttor eller nåt tror jag men det är sånna "stora som är typ 30 cm med svans) så tycker jag de är ganska gulliga men visst är det väl lite äckligt när man ser dem mitt i stan eller så, det är ju inte så att jag vill sträcka fram fingrarna och klappa dem precis, haha.
H*n sprang en bit iaf och sen damp ner på sidan mot vattnet, tänkte va 17, hoppa den i plurret nu men det fanns en betongkant o springa på där nere så jag ställde mig o glodde och när den fick syn på mig så valde den o hoppa i plurret istället. Kraken, den måste ju fått simma en bit för att ta sig upp igen, men de simmar ju rätt bra o vid kanten är det är kanske inte lika strömt heller.

Imorrn är det sol o bad som gäller igen, denna gång dock inte vid Gransjönäs utan vi skulle nog nån annanstans tror jag. På kvällen är det bio.
Nu ska jag läsa lite om jag hinner om va ni haft för er. Kram kram

Jag har blivit utmanad också av Mr. Incognito så det väl bäst att jag svara på den utmaningen då :)


5 saker jag är beroende av:

1. Lypsyl
2. Lotion
3. Mascara (typ det enda sminket jag använder i vekorna och måste ha nu förtiden)
4. Mina allra närmsta vänner, sambo o familj
5. Mina katter

Det var väl va som kom spontant om man inte tänkte så mycket.
Jag utmanar:
Anneli
Therése
Cissi
Karina
Erika Drake af Hagelsrum

Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

sv; hur kunde jag glöma lotion, e så beroende av det hihi:P aja



hehe jo så kan det gå ibalnd när man e med mig, jag e lite lagom förvirrad ibland:P Hoppas ni gillar den:)



Lite olika, antingen kommer folk över till mig o så går vi till taket där poolen ligger el så går vi till stranden:) Beroende på vilket humör vi e på:) e vi lata tar vi bara upp lite vin med oss o degar vid poolen:)

va ska du hitta på imorogn under dagens gång?

2009-06-26 @ 22:03:37
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: hha tackar man tackar! desamma :)

2009-06-26 @ 23:17:29
URL: http://lovisanordlund.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

sv; hhehe visst vf inte gör det en flaska el 2:P jo det e fördelen för mig, behöver inet ta mig så lång om det e taket el vatten taxi ca 10 minuter till stranden:P

Hoppas ni får det trevlig idag med sol o bad, får beratta hur dagen var:)



Kram

2009-06-27 @ 07:23:02
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: alec

hej tjejen..

mm absolut. det är skit viktigt att man kämpar och försöker komma ut tablettmissbruket.. men jag personligen tror inte jag klarar det ensam, utan jag behöver proffesionell hjälp. men det går nog, jag fick ju säkert missfallet av tabletterna, det förklarade min sjuksyrra jag går till varje vecka att vissa av mina mediciner kan ta död på barnet, så när vi väl bestämmer oss för att skaffa barn måste jag ju sluta med dom :S men det får g¨å..



Vad gör du idag käresta?

2009-06-27 @ 09:10:04
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: spiderchick

fanx för snäll comment och ha en najs dag i solen du med =))

2009-06-27 @ 09:39:33
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Ja när man går så långt behöver man lite skog med skugga ;)



Jaha ;) Jag är ju inte så haj på detta med blogg..är det meningen att jag ska skriva fem saker jag gillar och sen utmana vidare?

2009-06-27 @ 09:40:12
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, kikar in hos dig kram

2009-06-27 @ 10:32:34
URL: http://mercedesbeeenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0