har iaf.....

..hunnit damsugat, tvättat golv och diskat, annars har jag inte gjort så mycket idag. Vi gick ner på stan och luncha och nu är T iväg med kompisar och åker gokart. Han är på dåligt humör, usch! Verkar inte som att han kommer att få åka pga sin allergi mot getingar, trots att det är en vintermission och att i samma vagn (dessutom) sitter 2 sjuksyrror.
Läkaren han prata med idag visste inte ens va det var för slags "grupp" han skulle åka med liksom och en sån ska bestämma om han får åka eller inte!!!! Blir så trött.

Ska över till syrran en sväng ikväll också, annars blir det lugnt.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är det finaste, att ha någon där som finns där alltid alltid no matther what liksom..Det är guldt värt, hur ska man annars kunna gå och leva på denna jord om man inte har fina människor runt omkring sig :) och jag har insett att vissa är energi knippare, dom tar så mycket utan att ge tillbaka och det är verkligen inte okej, därför ska man inte ha dom i sina liv längre, så enkelt är det..



haha du jag känner igen det där med att karln åker ut, haha min har sagt att han flyttar om jag skaffar katt hahah vad tror du flyttar in hos mig om 4 veckor :P haha



hur mår du idag gumman?

krama om

2009-06-15 @ 19:57:34
Postat av: alec

det är det finaste, att ha någon där som finns där alltid alltid no matther what liksom..Det är guldt värt, hur ska man annars kunna gå och leva på denna jord om man inte har fina människor runt omkring sig :) och jag har insett att vissa är energi knippare, dom tar så mycket utan att ge tillbaka och det är verkligen inte okej, därför ska man inte ha dom i sina liv längre, så enkelt är det..



haha du jag känner igen det där med att karln åker ut, haha min har sagt att han flyttar om jag skaffar katt hahah vad tror du flyttar in hos mig om 4 veckor :P haha



hur mår du idag gumman?

krama om

2009-06-15 @ 19:57:46
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

sv; jo precis, det räcker med få och sen så har man ju bekanta som du sa, som man umgs med till o från o i olika tillfällen:) Jag håller med fullständigt, det e jätte viktigt att kunna prata så med sina syskon:) Va roligt att ni klickar till det fint med er nya bror:)



jag är 23 år:) du? aaw tack så mkt, det var väldigt snällt sagt:) Du verkar vara en härlig perosn sj, väldigt äka vilket e trevligt, känns som om många e falska el försöker låtsas vara nån annan här i blogg världen.



va har du hittat på för skoj idag?



http://www.sinnerz.blogg.se

2009-06-15 @ 20:53:14
URL: http://htpp://www.sinner.blogg.se
Postat av: Mr. Incognito

sv; hehe jo borde egentligen plugga mer än va ja gör, men värmen gör det så svårt:P

hoppas ni får sol snart, måste vara jobbigt med all regn, har såååååå inte saknat det:P



http://www.sinnerz.blogg.se

2009-06-15 @ 21:12:16
URL: http://sinnerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0