Hot hot hot

Japp, hot hot hot är det, tror vi har 27 grader inne. Sitter här i t-shirt och trosor och varje gång man ska resa sig upp så sitter halva ändan kvar på stolen, haha så man får resa sig långsamt.
Missan ligger as usual ovanför tangentbordet och sparkar på det så det hamnar längst ner på skrivbordet och på sniskan. Katter har ju en förmåga och tro att de äger och har rätt till ALLT. Det är verkligen så, på tal om det så bara Måste jag be er gå in på den här adressen och titta på den här katten. Garvade så dant första gången jag såg den och de har verkligen tagit in rätt musik till videon också för det ser ut som att katten studsar i takt med den när han står upp, så jäkla härlig och ett bevis på att katter är envisna som synden!

(av nån jäkla anledning så vägrar min blogg länka när jag trycker på publicera, den länkar jättefint här när jag skriver men sen såg jag idag att den inte länkar alls)

http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewSpecial.action;jsessionid=BB5E048AA9A4321786C37767A0D87FB2.jvm2?id=53

Tydligen så när man (åh jäkla katt, ligger och trycker ner tangentbordet, suck) kopierar in adressen så kommer man till aftonbladets sida med roliga klipp på djur, man kommer tydligen inte direkt till den videon men snälla gör er besväret och leta fram, det går att söka däruppe (vid de blå mapparna överst) skriv då: oliver vägrar kliva ur sängen.
Sen finns det söta Bengalebisar o titta på också massa annat kul, men denna tyckte jag va skoj iaf, har väl lite dålig humor :P

Vaknade halv 8 imorsen och kunde inte sova vidare pga värmen så det var bara att kliva upp och nu sitter jag här.
Väntar mer eller mindre på att T ska vakna och käka frukost och allt det han ska göra på morgonen (han är så sölig på morgonen). Vi ska väl dra oss o bada o sola idag.
Så himla trist när en annan vaknar tidigt och så får man sitta och vänta på Mr Sölig en halv dag och när han äntligen kliver upp så är det frukost, toan, datan, göra ordning sig i håret, klä på sig, han tar en halv evighet på sig och en annan får krupp!! Men så det!

Ha en bra dag mina vänner. Kram

Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

sv; heheh rolig mening, om att resa sig långsamt:D

hehe jo det var riktigt svetigt minsann:P vart brukar ni gå och bada?

2009-06-27 @ 09:53:15
URL: http://sinnerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0